Avatar billede loudrup Nybegynder
24. marts 2003 - 20:31 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

DVD brænder program

Jeg har lige fået en DVD brænder, men uden software. Er der nogen der kender et godt program, og helst et freeware program. Jeg vil meget gerne i gang med at afprøve den og få lavet nogen DVD'er.
Avatar billede hitengel Praktikant
24. marts 2003 - 20:36 #1
Nu siger du godt nok freeware, men eftersom Nero er det bedste og mest overskuelige brænderprogram overhovedet, burde du prøve deres shareware-version http://tucows.inet.tele.dk/mmedia/preview/301754.html
Avatar billede superuser Nybegynder
24. marts 2003 - 20:37 #2
hvilken brænder har du ? hvor har du købt den ? har du købt den i en butik tror jeg de har forpligtigelse til at give dig en gang software...

#superuser
Avatar billede hitengel Praktikant
24. marts 2003 - 20:38 #3
hov, undskyld, jeg havde slet ikke set, at du skrev DVD...! Deraf kan man lære at læse spørgsmålet ordentligt! Jeg ved faktisk ikke, om Nero kan brænde DVD'ere...
Avatar billede hitengel Praktikant
24. marts 2003 - 20:41 #4
Jeg kompenserer for fejlen med dette: http://www.sofotex.com/download/software/7755.html
Avatar billede familiens Nybegynder
24. marts 2003 - 21:32 #5
Det er et rigtigt godt valg med Nero, jeg bruger det selv til min DVD brænder. Ved start af Nero vælger du blot om du skal lave en CD eller en DVD også er resten stor set ens.
Men jeg ville give superuser ret i at der skulle følge noget software med.
Avatar billede familiens Nybegynder
25. marts 2003 - 07:09 #6
Jeg vil samtidigt anbefale dig at få fat i DVDxCopy + Unlead Movie Factery, så skulle du være dækket rigtigt godt ind.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
26. marts 2003 - 00:22 #7
Det bedste program er nok Nero som kan brænde både DVD og CD, du kan downloade en prøveversion hos dem her

http://www.ahead.de/en/index.html#download

Prøveversionen virker vist for altid, men brænder kun i 1 x speed, hvor en registreret brænder i den speed din DVD brænder kan klare, jeg vil selv bruge Nero til den Sony DRU500 DVD-Brænder jeg lige har bestilt men pænt må vente på pga. restordre.

Jeg er ikke sikker, men tror det bliver ret svært at finde et freeware DVD brænder software da DVD-brænding ikke er SÅ udbredt endnu, men er godt på vej *S*

/Sweet1
Avatar billede loudrup Nybegynder
03. april 2003 - 10:34 #8
sweet1, du må gerne skrive et svar så jeg kan give dig point
Avatar billede hitengel Praktikant
03. april 2003 - 16:40 #9
Undskyld, men var jeg ikke den første til at foreslå Nero?!
Avatar billede loudrup Nybegynder
03. april 2003 - 16:56 #10
Undskyld mange gange. Bare skriv et svar og du skal få dine point :)
Avatar billede hitengel Praktikant
04. april 2003 - 01:10 #11
Undskyld min langsommelighed... Men hvordan skulle jeg kunne skrive et svar, når du allerede har lukket soørgsmålet?!!!!
Avatar billede loudrup Nybegynder
04. april 2003 - 08:20 #12
Det er jeg ked af. Jeg er ikke så kendt med programmet. Jeg synes dog at du lyder temmelig sur. Hvis det betyder så meget for dig så skal jeg nok oprette et spørgsmål som du kan få point for.
Avatar billede hitengel Praktikant
04. april 2003 - 13:22 #13
Nej nej, det er ligemeget. Jeg undrede mig bare over, hvorfor man ikke tager sig tid til at læse alle svarene igennem, før man kaster tilfældigt rundt med point.
Avatar billede loudrup Nybegynder
10. april 2003 - 19:29 #14
Det skal jeg nok huske at gøre til næste gang. Jeg undskylder mange gange
hilsen loudrup :)