Avatar billede jebru Nybegynder
24. marts 2003 - 18:30 Der er 2 kommentarer

Bassen slår fra på mit sound system?

Jeg har et Creative Theater Sound system koblet op mod min bærbar PC. (IBM Thinkpad 570E)

Når jeg starter op system er bassen fint med...men efter et stykke tid forsvinder bassen pludselig. Det er vilkårligt hvornår den forsvinder. De ordinære højtalere spiller fint.

Slukker jeg for systemet et kort stykke tid og tænder igen er bassen med igen.

Laver jeg en "speaker test" er den efterføkgende med igen.

Blot for et stykke tid for at så falde bort.

Er der nogen der ved hvad fejlen kan være?

Hardware fejl?
Opsætning?
Eller andet?

Hilsen Jesper
Avatar billede l_madzen Nybegynder
20. april 2003 - 18:54 #1
Er det med en separat subwoofer, og hvis det er, hvor varm bliver den så?
Avatar billede jebru Nybegynder
21. april 2003 - 20:30 #2
ja, den er seperat. Den bliver ikke mere varm end man kan forvente. Desuden fremkommer fejlen næsten samme sekund jeg tænder.