Avatar billede frankeman Nybegynder
24. marts 2003 - 17:49 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

billig pakketransport

Hej

Jeg overvejer at købe en sjælden gearkasse i england, men hvordan kan jeg billigt få den transporteret til danmark.

Post danmark tager ca. 400 for 20 kg, men den vejer devære lige lidt mere.

Om det tager 14 dage gør intet, bare det er billigt ;-)

/Frank
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2003 - 18:14 #1
Prøv noget kontainer service. Du bliver skrevet op og når der er plads, ved en anden, kan du få den med der. Kan ikke pt. huske hvad de hedder, men jeg mener at der ligger noget i Svendborg.
Ellers må sælgeren jo fragte den for dig.
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2003 - 18:22 #2
Har du tjekket DSB's gods-priser. Jeg mener ikke det er så dyrt igen.
Avatar billede ffn Nybegynder
24. marts 2003 - 18:43 #3
tag et minicruse med kone fra esbjerg-england, få pakken sendt til et posthus i Harwich og du har fået en oplevelse med konen og en billig fragt!

minicruse ca 350 pr. person http://www.dfdsseaways.com/
Avatar billede Beach Mester
24. marts 2003 - 18:43 #4
Du kan prøve at kontakte GLS Danmark her:
http://www.gls-denmark.com/
De vil i løbet af max 4 dage foretage afhentning af din pakke og levering på din adresse. Priserne kan jeg ikke lige huske, men kontakt kundeservice, så kan du med det samme få en pris på transporten.

General Logistics Systems Denmark A/S
Kokmose 3
6000 Kolding
Tlf.:76 33 11 00
Fax.:76 33 12 00

//Beach
Avatar billede blyno Praktikant
24. marts 2003 - 19:52 #5
Da jeg ikke har noget idé om størrelsen på pakke og hvor i England/Danmark har jeg bare lavet et gæt på en pakke på 50*50*100 og vejer 50 kg med en pålydende værdi på 1000,-

Det giver hos ups (med den billigste):

UPS Standard

Total pris(DKK) 976,36*

Men prøv selv med dine egne data:

http://wwwapps.ups.com/QCCWebApp/request?iso_language=da&iso_country=DK
Avatar billede frankeman Nybegynder
24. marts 2003 - 22:05 #7
kanon svar indtil videre, men jeg gemmer lige et par point til flere svar, i kan eventuelt lige give et som jeg kan give point. Hvis der ikke er andre som har gode ide´er.

Den med mincruisen er også god

/Frank