Avatar billede prv Nybegynder
24. marts 2003 - 17:49 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

admin system til net-party

jeg er ved at lave et net-party, og nu mangler jeg et system der kan holde styr på partyet ... det skal være så man kan bruge det internt på flere maskiner via en Linux server på win stationer.

databasen skal indeholde:

Deltagere:
Deltager nummer
Navn
adresse
postnummer
by
nickname
clan

Betaling:
kontant
bankoverførsel
har betalt

Konkurrence:
Deltagere
Præmier

Sponsorer:

Kiosk:
Madvarer
Slik
Sodavand
(m. priser)
Avatar billede the_legend Nybegynder
24. marts 2003 - 17:55 #1
hvad skal det indeholde?
Avatar billede terry Ekspert
24. marts 2003 - 18:06 #2
are we talking access or ASP here? If its ASP then I suggest you move the question to there!
Avatar billede prv Nybegynder
24. marts 2003 - 18:24 #3
det skal bare være et enkelt system ,med noget hvor du kan søge på deltagernummer, og så for du en oversikt over personen, der må også gerne være plads nummer.ellers bare det der står i spr.
Avatar billede prv Nybegynder
24. marts 2003 - 18:24 #4
og det skal bare bruges internt
Avatar billede terry Ekspert
24. marts 2003 - 18:29 #5
Access eller ASP????
Avatar billede prv Nybegynder
24. marts 2003 - 18:38 #6
access
Avatar billede prv Nybegynder
24. marts 2003 - 19:14 #7
terry> er der mulighed for at du kunne lave det ... eller noget i den retning, og det behøver ikk være vildt grafisk
Avatar billede terry Ekspert
24. marts 2003 - 20:19 #8
prv>I could do this for you but it is going to take a number of hours work at least. You wont get much done for 200 points so it is going to cost. If your interested then let me know.
Avatar billede prv Nybegynder
24. marts 2003 - 20:37 #9
hvor meget vil det koste ??? hvis det ikk er for dyrt så kunne det da nok lade sig gøre ...
Avatar billede terry Ekspert
24. marts 2003 - 20:41 #10
www.santhell.dk
but we can maybe work something out.
Avatar billede prv Nybegynder
24. marts 2003 - 20:47 #11
hvor meget tror du det vil ligge på ??? og hvor lang tid ... det er ikk noget der haster.
Avatar billede terry Ekspert
24. marts 2003 - 20:50 #12
do you have a mail address, you can contact me eksperten@santhell.dk
Avatar billede prv Nybegynder
24. marts 2003 - 20:53 #13
yup ... per@host-web.dk
Avatar billede terry Ekspert
25. marts 2003 - 21:05 #14
prv>Sorry I couldnt help you here but can you close the question so that we can get it removed from the active list.

Thanks
Terry