Avatar billede flapper Nybegynder
24. marts 2003 - 16:39 Der er 5 kommentarer

ActiveSync og Outlook

Jeg arbejder på en NT station med Outlook 98.

Jeg har installeret ActiveSync for at sync'e med min jornada 680.

Når jeg skal angive hvilke programmer, der skal sync'e  er det angivet, at jeg ikke har installeret nogen kalender på min desktop - hvilket jeg altså har.

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem.

Pft
Avatar billede mortrr Praktikant
24. marts 2003 - 17:31 #1
Kørte Outlook ikke med mulighed for opsætning i to modes - "Internet Only" og "Corporate or Workgroup". (ved ikke hvad de hedder på dansk).

ActiveSync supporterer kun "Corporate or Workgroup".
Avatar billede flapper Nybegynder
25. marts 2003 - 08:01 #2
Det drejer sig om min arbejdsstation, så derfor har jeg ikke selv installeret outlook. Er der et sted jeg kan kontrollere om det er "internet only" eller "corporate or workgroup".

Har du forslag til andre freeware sync programmer jeg kan bruge mellem en NT station med outlook og en jornada 680 via det almindelige com-sync-kabel?
Avatar billede mortrr Praktikant
25. marts 2003 - 09:15 #3
Der er, så vidt jeg ved, ikke nogen programmer der kan synkronisere med Outlook i "Internet Only" mode.

Du kan læse om de forskellige modes her:
http://www.slipstick.com/outlook/choosingmode.htm

http://www.slipstick.com/outlook/ol98components.htm
Står der hvordan man ændrer hvilke componenter der er installeret.

Men du burde kunne gå direkte til
http://officeupdate.microsoft.com/outlook/addcomp/addcom.htm
For at se hvilke componenter der er installeret.
Avatar billede flapper Nybegynder
25. marts 2003 - 09:47 #4
det fremgår af siden (officeupdate) at der allerede er corporate or workgroup e-mail installeret. Den kan også sync'e med min indboks men altså ikke med kalenderen. Hvordan kan det være?
Avatar billede mortrr Praktikant
25. marts 2003 - 10:10 #5
Nåh - så er det noget helt andet.
Følg instruktionerne her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;251367