Avatar billede magicazz Nybegynder
24. marts 2003 - 15:59 Der er 12 kommentarer

ER der nogen der kan bruge en sanger?

Hej. Jeg er en pige på 13 år. Der står at der er nogen der kan bruge en sanger hvis personen er 14 år. Jeg bliver 14 til september. tæller det???
Jeg har gået til kor og blokfløjte i snart 7 år, så jeg synger ikke falsk.
Avatar billede hvalen Nybegynder
24. marts 2003 - 16:03 #1
Hmm... ikke noget spørgsmål om computere synes jeg ikke!1
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
24. marts 2003 - 16:03 #2
jeg er ikke helt sikker på at du har forstået formålet med eksperten...
Avatar billede dennism Nybegynder
24. marts 2003 - 16:03 #3
Du kan da bare skrive det som det er; Du er ikke 14 endnu, men du har 7 års erfaring med bl.a kor og blokfløjte.

Det ville jeg da i hvert falde gøre...

Held og lykke :)
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
24. marts 2003 - 16:04 #4
jeg ville nok bare sende den tekst du har skrevet her til vedkommende...
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
24. marts 2003 - 16:05 #5
det værste der kan ske er vel at du får at vide at du ikke kan bruges... det er da forsøget værd...
Avatar billede madd Nybegynder
24. marts 2003 - 16:20 #6
Kan du synge Britney Spears?
Avatar billede dennism Nybegynder
24. marts 2003 - 16:21 #7
madd >>

Hvem ka' ik det :D
Avatar billede razor Nybegynder
24. marts 2003 - 16:34 #8
Jeg kan ihvertfald godt :)
Avatar billede characterx Nybegynder
24. marts 2003 - 17:38 #9
razor: Du er også vilderen.

Jeg kan f.eks. ikke... :)

magicazz, en sanger - Tjah jeg kunne da godt bruge en "sanger"...? :D
Avatar billede dr^lotto Nybegynder
24. marts 2003 - 17:46 #10
characterx-> Var din X ikke os "sanger"
Avatar billede backside Nybegynder
24. marts 2003 - 21:16 #11
Måske ikke lige den helt rigtige kategori.  ;)
Men jeg ville holde mig til lindberg´s forslag.
Avatar billede coolstar Nybegynder
25. marts 2003 - 09:11 #12
held og lykke med din måske kommende sang karriere, men eksperten er nok ikke det bedste sted at finde musikalske talenter etc.

jeg kan anbefale dig at tjekke www.musicon.dk det er en ny musik portal der starter om ca. ½ måned. tjek dem omkring i midten af april...