Avatar billede nomisdk Nybegynder
24. marts 2003 - 15:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

standart mål til atx kabinnet

Nogen der ved hvor jeg kan finde et billede med mål på hvordan standart hulerne til der hvor man kan sætte bundkort fast på??

Er nemlig ved at lave et kabinnet..
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2003 - 16:03 #1
<form method="post" action=<? echo PHP_SELF; ?>>
<input type="submit" name="gaa" value="Gå&nbsp;til&nbsp;links">
</form>
<?
if(isset($_POST['gaa'])){
echo "Du valgte Links som menu";
}
?>
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2003 - 16:03 #2
ups, forkert spm. Sorry...
Avatar billede nomisdk Nybegynder
24. marts 2003 - 16:04 #3
det har jo intet med det at gøre
Avatar billede nomisdk Nybegynder
24. marts 2003 - 16:09 #4
jeg skal bruge det!!!
Avatar billede sijjin Nybegynder
25. marts 2003 - 00:18 #5
Jeg er ligeledes ved at lave et kabinet og her er hvordan du skal gøre.

Du færdigremontere dit kabinet, tager dit bundkort montere et PCI/AGP kort øverst og nederst på kortet og spænder det fast i kabinettet, derefter afmærker du hullerne fra bundkortet på bagepladen, nu  afmontere du bagepladen fra dit gamle ATX kabinet og bruger denne som skabelon, til at bore de resterende huller.

God arbejd´s løst;)
Avatar billede t_t Nybegynder
25. marts 2003 - 17:45 #6
Du burde kunne finde det hele på http://www.formfactors.org. Jeg er oxo igang med at lave mit eget kabinet, hvordan har du tænkt dig at få det fabrikeret ??? Laver du det selv eller har du fundet nogen der kan lave det ?
Avatar billede nomisdk Nybegynder
25. marts 2003 - 20:49 #7
jeg laver det hele selv, det skal nemlig laves i træ..
Avatar billede t_t Nybegynder
26. marts 2003 - 00:16 #8
Takker for pointz :-)