Avatar billede thedude22 Nybegynder
23. marts 2003 - 20:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med region1

Jeg har for et stykke tid siden købt mig en Sanyo DVD-7000 afspiller(ikke til computeren). De sagde i butikken at man kunne afspille Region 1 dvd film. Det kan den også godt, men det bliver i sort og hvid. Så er det mit spørgsmål til alle jer derude lyder:
Kan jeg intaste en speciel kode med min remote control så den bliver i farve?
Jeg vil også lige gøre opmærksom på at der er en pal/ntsc switch bagpå, men den har ingen virkning(har prøvet)
Avatar billede bredker Nybegynder
23. marts 2003 - 20:42 #1
send den til service
Avatar billede jsb Nybegynder
24. marts 2003 - 14:28 #2
Det kan være fordi dit tv ikke automatisk skifter fra PAL (europæisk billedstandard) til den amerikanske standard (som jeg ikke lige kan huske hvad hedder)
Nogle TV gør det automatisk, andre kræver en opsætningsændring og nogle, typisk ældre, kan slet ikke.
Avatar billede jsb Nybegynder
24. marts 2003 - 14:29 #3
Glem det jeg kan åbenbart ikke læse...