Avatar billede oletbak Nybegynder
23. marts 2003 - 20:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DVD film

Kan man afspille DVD-film på sin PCér, og hvordan (Jeg har et DVD-drev) ?
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
23. marts 2003 - 20:08 #1
få fat i et program der hedder powerdvd, med det kan du se dvdfilm på din computer:)
Avatar billede the_demon Nybegynder
23. marts 2003 - 20:09 #2
Smid dvd'en i dvd drevet og spil dvd'en... Du skal bruge et dvd afspiller program eks. PowerDVD, WinDVD Osv... Nogle afspillere kan fåes gratis... Finder lige et link....
Avatar billede the_demon Nybegynder
23. marts 2003 - 20:10 #3
Æv... Var for langsom :-)
Avatar billede the_demon Nybegynder
23. marts 2003 - 20:11 #4
Avatar billede the_demon Nybegynder
23. marts 2003 - 20:12 #5
Men kun er trial... Du bliver nød til at købe programmet for at få den fulde version....
Avatar billede c-holst Novice
23. marts 2003 - 21:06 #6
du skulle måske overveje et mpeg kort til pciport. det skulle forbedre ydeevnen hvis du vil vise dvd film på tv. alm tv-out er dog også fint, men da kan du ikke bruge pc samtidig