Avatar billede sck Nybegynder
23. marts 2003 - 17:21 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Outlook

Hvordan får jeg Outlook til at virke som mit mailprogram. Outlook er installeret som en del af MS-Office 97? Jeg anvender i øjeblikket Outlook Express.
Avatar billede trille Nybegynder
23. marts 2003 - 17:30 #1
Du skal bare ind under programmer, og starte Outlook derfra. Hvis ikke programmet er installeret skal du have fat i Office installations-cd'en igen.

Når du er inde i Outlook kan du importere alle dine e-mails og adreser fra Outlook Express!

Venligst,
Claus
Avatar billede sck Nybegynder
23. marts 2003 - 17:44 #2
Tak for svaret, men jeg skal på en eller anden måde sætte Outlook op, så jeg kan modtage og sende mails, ikke? Det er det jeg ikke kan finde ud af.
Avatar billede bredker Nybegynder
23. marts 2003 - 17:46 #3
på samme måde som express
Avatar billede bredker Nybegynder
23. marts 2003 - 17:48 #4
du kan også importere dine emailkonto fra express
Avatar billede trille Nybegynder
23. marts 2003 - 17:48 #5
jo - du skal installere en konto - det vil sige en POP3 konto... For at du kan gøre det skal du bruge følgende oplysninger:

POP3 servernavn - eksempel mail.tele.dk
SMTP servernavn - eksempel mail.tele.dk

Login til serveren: (dit brugernavn)
Password: (din adgangskode)

Du kan se alle disse instillinger i din Outlook Express - bortset fra dit password.
Avatar billede sck Nybegynder
23. marts 2003 - 17:52 #6
Jamen hvor/hvordan er det lige jeg installerer en POP3 konto i Outlook?
Avatar billede trille Nybegynder
23. marts 2003 - 18:00 #7
Under "funktioner" og "tilføjelsesprogrammer"
Avatar billede gifle Nybegynder
23. marts 2003 - 18:24 #8
Trille:
Tror det er: Funktioner/Konti/Tilføj->Post
Avatar billede hcma Novice
23. marts 2003 - 18:47 #9
Åbn Outlook ->Filer -> Importer -> i guiden der dukker op vælger du importer e-mail konto og følger eller guiden.
Avatar billede sck Nybegynder
23. marts 2003 - 19:58 #10
Jeg må ha' mere hjælp. Når jeg kommer ind i Serviceprogrammer - hvad vælger jeg så? Hvilket informationsserviceprogram?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. marts 2003 - 20:58 #11
Når du er i Outlook
Gå i filer - importer/eksporter
Marker - Importer indstillinger til e mail konto
Næste
Nu skal du så vælge den e mail klient du vil importere - Vælg Outlook Express -Næste
Avatar billede sck Nybegynder
23. marts 2003 - 21:10 #12
Der er ikke noget der hedder indstillinger til e mail konto - og der står heller ikke Outlook Express.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. marts 2003 - 21:26 #13
Prøv lige at geninstallere dit Outlook. Du burde kunne bruge det jeg lige har skrevet til dig, har endda dobbelt tjekket om det nu også var rigtigt.

Når du vælger filer - importer/eksporter
skal der stå:
Vælg en handling skal udføres
Marker - Importer indstillinger til e mail konto
osv
Avatar billede sck Nybegynder
23. marts 2003 - 22:39 #14
Ok, nu virker det. Nu skal jeg bare have lavet en sortering, så emails til en bestemt modtager, med et bestemt indhold e.l. dirigeres til en bestemt mappe. Hvordan gør jeg det? Og hvordan får jeg mine emailadresser fra Outlook Express flyttet over i Outlook? Jeg har prøvet alt med at importere og eksportere - det virker bare ikke.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. marts 2003 - 23:11 #15
Gå i Outlook Express
Adressekartotek
Filer Eksporter
Adressekartotek
Find en mappe eller opret en ny hvor du kan ligge dit Adressekartotek
Gå i Outlook
Gå i filer - impoter/eksporter
importer en vcard.fil (.vcf)
Udpeg stedet hvor du har lagt dit adressekartotek, husk lige at vælge at den skal under filnavn stå på - alle filer
Ok
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. marts 2003 - 23:16 #16
Bestemt modtager bestemt mappe

Outlook
Funktioner
Guiden regler
Ny
Definer de regler du måtte ønske
Avatar billede sck Nybegynder
24. marts 2003 - 20:00 #17
Tak for hjælpen. Håber I er tilfredse med pointfordelingen. Det er bare så rart at kunne få hjælp her.
Avatar billede hcma Novice
24. marts 2003 - 20:16 #18
sck >>> for at nogle kan blive tilfredse med pointfordelingen, tror jeg næsten at du først bliver nødt til at acceptere nogle svar, så man kan se, hvor mange points, man har fået
;O))
m v h
HC
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. marts 2003 - 22:59 #19
Tilfreds med pointfordelingen Nej, men du må jo ikke have syntes at den hjælp fra mig var ok. Når så bare du var 100% tilfreds med trilles svar så må det jo være det.