Avatar billede joe-a Nybegynder
23. marts 2003 - 15:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows update fucker min computer

Hej alle eksperter
Håber der er en der kan hjælpe mig.Efter at have hentet alle updates til min XP home edition kan jeg ikke afvikle spil mere, og når jeg går ind i dxdiag under display for at teste direct3D bliver der bare sort skærm ved Diret3D 7 og 8 interface, men ved Direct3D 9 interface er der ingen problemer.Mit system er P4PB Ultra bundkort, Pentium 4 Northwood 2,4 Ghz, 512 mb 333 Kingston ram,MSI Gforce4 MX420 64 mb skærmkort.Har også opdateret samtlige driver.Håber der er en der kan hjælpe. :-(
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. marts 2003 - 15:15 #1
Jeg har været ude for noget tilsvarende på en 2000 maskine, jeg var nødt til at geninstallere og så tage updates en ad gangen indtil jeg fandt den der gav problemer, herefter en geninstallation og update indtil lige før det gik galt. Jeg vendtede så på den næste servicepack der løste problemet
Avatar billede alexandre Nybegynder
23. marts 2003 - 15:16 #2
hej.
har du updatered direcX 9.0  ?
http://www.microsoft.com/windows/directx
måske hjælper dig :)
Avatar billede joe-a Nybegynder
23. marts 2003 - 15:26 #3
Ja jeg har opdateret til DirectX 9.0
Avatar billede alexandre Nybegynder
23. marts 2003 - 17:05 #4
det er svært at sige hvad forsager det problem.
men det kan godt være noget om snakken at et eller andet update som
laver rød i din system.
Avatar billede joe-a Nybegynder
23. marts 2003 - 18:26 #5
Lukker hermed spørgsmålet, da jeg selv har fundet problemet,det skyldes at jeg har tweaket min XP for at få den til at køre i en højere refresh rate end 60Mhz i spil. Og det er åbenbart ikke nogen god ide,selvom min skærm understøtter det ;-)