Avatar billede sirene Nybegynder
23. marts 2003 - 11:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

FlashMx Template-quiz-oversættelse

Kan nogen hjælpe? Når jeg retter teksterne i koderne fx. feedback-tekst (fx. 'click the check dit svar botton') og 'reset'botton, så vil den ikke gemme mine rettelser. Dvs. den retter det rigtigt til, når jeg afspiller filmen, men når jeg lukker ned og åbner igen, så har den ikke gemt mine rettelser. Og jeg har selvfølgelig sagt 'save'!

På forhånd tusind tak for hjælpen - vil gerne give mange points for et brugbart svar.......
Avatar billede alexander_j Nybegynder
23. marts 2003 - 21:40 #1
har du prøvet 'save as...' og så gemt den et andet sted?
Avatar billede sirene Nybegynder
24. marts 2003 - 13:53 #2
Tak alexander, det virkede sørme.... Hvordan giver jeg dig lige points? - er ny her! Må jeg spørge om du er godt inde i at arbejde med flash-templates, for så får jeg måske brug for mere hjælp?
Smil fra Sirene
Avatar billede alexander_j Nybegynder
24. marts 2003 - 17:41 #3
Jeg skal først ligge et svar (er hermed gjort)!
Avatar billede alexander_j Nybegynder
24. marts 2003 - 17:41 #4
Nej bruger stort set aldrig templates!