Avatar billede plentyotoole Nybegynder
23. marts 2003 - 01:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Printerserver

Hej..

Jeg vil gerne købe en printerserver men er lidt i tvivl om, hvilken en jeg skal købe. Den skal kunne tage mindst to printere, må ikke være for dyr men skal samtidig være en der ikke går i stykker efter en måned.

Har I et forslag?
Avatar billede benneharli Juniormester
23. marts 2003 - 13:32 #1
Når det drejer sig om printerservere er det kun HP der styrer... Grunden til at jeg siger HP er at jeg efterhånden har sat en del op... Også ukurante mærker, men det er min erfaring at de for det første er svære at sætte op, og for det andet ikke løser ens behov tilfredsstillende i længden. Det kan f.eks. være at de staller og at man så skal resette den.
Avatar billede benneharli Juniormester
23. marts 2003 - 13:36 #2
Ellers kunne dette være et forslag. Har ikke prøvet den, men LinkSys har et OK navn.

Tjek den på www.edbpriser.dk

Linksys 4 port 10/100Mbit Switch + Printerserver
Type: Internal Printserver
Speed: 10/100Mbit/s
Connectors: 2 x RJ45 & 2 x Parallel
Standard: 10BaseT / 100BaseTX
Warranty: 2 Years
Producent varekode: EFSPS42
Avatar billede benneharli Juniormester
23. marts 2003 - 13:38 #3
Hvis du er til det helt billige er der også den her. Ca. 1000,-

TRENDnet Print Server TE100-PS3+
Type: Print Server
Speed: 10/100Mbit/s
Interface: Parallel
Standard: ?
Warranty: 5 Years
Avatar billede thomasledet Nybegynder
23. marts 2003 - 16:35 #4
Jeg er uhyre glad for min HP JetDirect 500X... den er ikke blandt de billigste, men man får noget for pengene...der kan tilsluttes op til 3 printere (parallel port)

på edbpriser står den til 3000-4000kr...
Avatar billede plentyotoole Nybegynder
23. marts 2003 - 20:03 #5
Tak for besvarelserne...