Avatar billede cortz Nybegynder
23. marts 2003 - 00:44 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Grafiker søges..!

Hej eksperter vi er 2 drenge der driver en 3d-chat vi vil gerne søger om vi kan få en grafiker for vi har ikk selv tid til det og så er der sikkert nogle der kan lave bedere grafik end os?
vi har købt netslottet.dk
og det ligger snart på nettet med n-slottet.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. marts 2003 - 00:50 #1
velkommen i klubben. Du er nummer 56 i denne månede der spørger. Og du bliver sikkert nummer 56 der ikke finder en.

Lav dog noget du selv kan finde ud af :)
Avatar billede cortz Nybegynder
23. marts 2003 - 00:51 #2
det er jo ikke fordi jeg ikke selv kan jeg har bare ikke tid lige i øjeblikket til det!
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. marts 2003 - 00:54 #3
ok så lav noget du har tid til.
Avatar billede cortz Nybegynder
23. marts 2003 - 00:59 #4
nu var det ikke fordi jeg søgte DUMME svar lige som det du gav mig
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2003 - 01:01 #5
har du tid til at lukke nogle af dine gamle spørgsmål?
Avatar billede cortz Nybegynder
23. marts 2003 - 01:02 #6
måske
Avatar billede cortz Nybegynder
23. marts 2003 - 01:02 #7
skal da tænke over det
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. marts 2003 - 01:04 #8
ok men når man laver et dumt spørgsmål får man dumme svar.

Hvor seriøst havde du håbet på folk ville være.
Dit spørgsmål siger ikke noget som helst.

Hvad får det ud på ?

Hvad for noget grafik ?

Hvad slags grafik ?

Hvad får man ud af det ?

Er der penge med i det ?

Har i noget seriøst at vise ( handlingplan, storybord, flowchart osv. )

Hvem er i

osv osv osv

Det spørgsmål du har lavet er set 1223492734924792570568 gange her på eksperten og 3dmaxer.

Der er jo ikke det mindste seriæsitet over sig overhovedet så hvad regner du med ?
Avatar billede popsy Novice
23. marts 2003 - 01:07 #9
LOOOL! Lær det! Man får altså ikke meget hjælp, når man har 1310 point ude! Giv point for dine svar, så reagerer folk måske på det du opretter!
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. marts 2003 - 01:23 #10
LOOOOOOOOOOOOOOOLLL  tror Xeen bliver glad nu. Så det første han gør er at oprette på 3dmaxer også :)

Og enda i samme stil.
Avatar billede coolstar Nybegynder
23. marts 2003 - 10:19 #11
hva økonomiskk gevinst er der i det???
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. marts 2003 - 22:24 #12
lad mig give dig et seriøst bud. Ingen :)  Dog bliver man webmaster det jo belønning i sig selv ;)
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2003 - 18:54 #13
dumt at acceptere coolstars svar.. fattede jeg ikke liige
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. marts 2003 - 10:55 #14
tja det jo så op til coolstar at give de point tilbage. Er ret sikker på at gutten her med spørgsmålet ser vi nok ikke mere. Eller rettere måske nok men under et nyt navn :(
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2003 - 11:04 #15
sikkert rigtigt...  :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
26. marts 2003 - 15:28 #16
jo lav et spørgsmål hvor jeg smider pointene tilbage.