Avatar billede codemasterz Nybegynder
22. marts 2003 - 23:12 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Infarød på en 3310??

Kan man tilslutte sig sin Nokia 3310 fra en bærbar med infrarød port uden datakabel??
Kan man evt. få et eksternt infrød modem til sin nokia 3310??

MVH. CodeMasterz!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
22. marts 2003 - 23:29 #1
tror ikke du kan få et eksternt infarød til 3310 men hvorfor kan du ikke bare bruge et kable www.thansen.dk
Avatar billede helleh1 Nybegynder
23. marts 2003 - 09:28 #3
Nej der findes ikke et eksternt infrarød modem til nokia telefoner med mindre de er født med infrarød kommunikation, du bliver nød til at ofre et datakabel....
Avatar billede helleh1 Nybegynder
23. marts 2003 - 12:24 #4
ved du selv hvad det er du søger?????
Avatar billede nize Nybegynder
07. maj 2003 - 00:51 #5
Hvis 3310 kan snakke på et serielt kabel (hvad jeg ikke troede (tror) de kan) kan man naturligvis bygge en konverter der modulerer om til infrarød... Under alle omstændigheder skal man jo så alligevel slæbe "tingeltangel" med - hvorfor jeg også umiddelbart ville anbefale en direkte kabel forbindelse!?!
Avatar billede codemasterz Nybegynder
10. august 2003 - 20:24 #6
tak