Avatar billede perfi Nybegynder
13. november 2000 - 17:08 Der er 8 kommentarer

På herrens mark

Hej
Er simpelt hen ved at rive håret af mig selv..
Har flyttet mine ASP scripts fra at køre PWS til WIN98, til at køre på NT 4.5 IIS 4. MEN LORTET SPILLER BARE IKKE. Har oprettet de rigtige brugere, har fjernet \"SHOW FRIENDLY ERRORS\", oprettet de virtuelle biblioteker, lagt mine ACCESS DB under ODBC, sat Regional settings rigtigt, o.s.v. MEN fungere bare ikke. Er der noget jeg har overset..Hjælp???Er der en fundemantal ting der skal sættes??
Avatar billede drean Nybegynder
13. november 2000 - 19:59 #1
hvad er fejlen ??
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
13. november 2000 - 20:22 #2
ja, en fejl ville hjælpe
Avatar billede perfi Nybegynder
13. november 2000 - 20:51 #3
Asp scriptet køre fint, men den kan ikke få  dataadgang via ODBC. Fejlen er \"Can\'t find ODBC DB driver - NO DATAACCESS\", noget i den stil. Jeg sidder ikke lige ved maskinen nu.
Jeg er godt klar over hvad det betyder, at der ikke er adgang via ODBC driveren, men HVORFOR kan jeg ikke helt greje. Er det muligt at der skal hentes ny ODBC drivere, eller hvad?. Og findes der en URL til disse drivere ud over Microsoft\'s hjemmesidehelvede?.
Avatar billede jbarnow Nybegynder
14. november 2000 - 08:23 #4
Har du checket at de basale ADO kald kan gennemføres, altså at API\'et er intakt ? Jeg har set noget tilsvarede med Web adgang til en applikation, som benytter en Access db og hvor \"mdac_typ.exe\" (Microsoft Data Access Components 2.5) ikke var installeret på box\'en i produktionsmiljø\'et.

Denne installable er bl.a. indeholdt i service pack 4 til Visual Studio.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
14. november 2000 - 08:41 #5
mdac2.5 eller 2.6 skal være installeret (2.6 til access 2000)
Avatar billede perfi Nybegynder
14. november 2000 - 09:19 #6
Ok
Det vil jeg lige se på. Vender tilbage med en kommentar når jeg har kigget på det. På forhånd tak.
Per
Avatar billede perfi Nybegynder
14. november 2000 - 23:12 #7
Hej igen
Har prøvet at sætte opløsningen med til 256 farver. Men nu er den helt gal. Computeren crasher heletiden, så jeg formoder der er noget galt med strømmen. Jeg kan ikke forestille mig at skærmopløsningen kan konflikte på den måde, så måske skulle jeg skifte strømforsyningen. Med mindre der er en der kan fortælle mig det modsatte.. perfi
Avatar billede perfi Nybegynder
15. november 2000 - 22:24 #8
UPS...
Det var vist det forkerte indslag..Det passer til et andet indslag jeg har kørende andetsteds på eksperten...sorry
perfi