Avatar billede speedy2000 Nybegynder
22. marts 2003 - 19:58 Der er 2 løsninger

Grafik til fotoalbum

Jeg mangler noget grafik til et fotoalbum.
Er der en der ligger inde et billede af et stort fotoalbum (opslået så det ser ud som om der er slået op på en side)
Eller er der en der kan lave et sådant ?
Avatar billede superuser Nybegynder
22. marts 2003 - 20:02 #1
jeg kan ikke lave et sådant men jeg ved der findes programmer som kan det... prøv at lægge et clipart billede av et fotoalbum in i dit billede og klippe klistre lidt...

#Superuser
Avatar billede speedy2000 Nybegynder
08. april 2003 - 18:52 #2
Jeg lukker spørgsmålet da der ikke er kommet nogle svar..

Superuser> Takker for dit forslag, det vil jeg prøve. Du får 50 p. (Håber at det er fair)  :o)