Avatar billede booox Nybegynder
22. marts 2003 - 19:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Det bedste CompactFlash RAM ?

Hej.

Jeg skal ud og købe en 256MB CompactFlash RAM modul til mit Canon PowerShot A70, men hvad er det bedste ?
Kingston er jo i toppen med SD og DDR RAM, men er de lige gode til FlashRAM ?
Er der nogen fabrikanter der har hurtigere moduler (ud over Ultra kortene) ?
Jeg har fundet 256MB Kingston CompactFlash til 591KR. inkl. moms.
Har i nogen holdninger ?
Avatar billede superuser Nybegynder
22. marts 2003 - 19:52 #1
ja klart ... sandisk har lavet et 512 mb kort.. er nok ret dyrt men hvis du har brug for det så kan du jo bruge det... det er det hurtigeste flash kort som er lavet... http://www.sandisk.com/consumer/ultra.asp
Avatar billede tmoller Nybegynder
22. marts 2003 - 20:00 #2
Enig, Sandisk med eller uden Ultra.
Avatar billede booox Nybegynder
22. marts 2003 - 22:32 #3
Men er SANDISK standard CompactFlash bedre end Kingston ?
Avatar billede superuser Nybegynder
22. marts 2003 - 22:35 #4
næ det er precis samme.. hvis ikke det er ultra eller noget så er det precis samme.. du ved "standard"
Avatar billede booox Nybegynder
23. marts 2003 - 08:04 #5
Det var lige dette jeg ville vide. tak alle.