Avatar billede blazer Nybegynder
13. november 2000 - 15:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lorte vb!

I VB kan jeg simpelthen ikke bruge ocx´r...når at jeg højre klikker på dimsen og vælger components så siger den:\"System error Et eller andet sygt tal-En sådan brugerflade understøttes ikke\"

DEt siger den oxo hvis at jeg loader et projekt med ocxer i!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. november 2000 - 15:21 #1
Har du licens/rettigheder (.vbl) til at bruge dem ? Eller er det alle generelt ?
Avatar billede blazer Nybegynder
13. november 2000 - 15:37 #2
ALLE!
Avatar billede scb Praktikant
13. november 2000 - 17:42 #3
Hvilken udgave af VB ?
Hvis f.eks 5.0 så skal der installeres ServicPack 3 for at det fungerer !

-SCB
Avatar billede driis Nybegynder
13. november 2000 - 17:57 #4
Denne her patch kan måske afhjælpe problemet:

http://www.driis.mobilixnet.dk/vbcmpfix.exe
Avatar billede vbghost Nybegynder
13. november 2000 - 19:59 #5
WINDOWS LUGTER AF MÆH MÆH LORT!

Formatere lortet, så virker det fint (det gjorde det i hvert fald for mig)

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. november 2000 - 02:06 #6
scb:> jeg har kørt VB 5.0 Enterprise uden SP (1, 2 ell. 3) med ActiveX\'s helt fint ..
Avatar billede driis Nybegynder
14. november 2000 - 14:37 #7
blazer>> Hjælper den patch, jeg linker til? Det burde den gøre, jeg har løst samme problem flere gange vha. den.
Avatar billede blazer Nybegynder
15. november 2000 - 15:15 #8
jeg kører 6.0 og den patch eksisterer ikke..........
Avatar billede driis Nybegynder
15. november 2000 - 15:49 #9
blazer>> Højreklik på linket og vælg \"Gem Som\". Filen eksisterer i bedste velgående.
Avatar billede blazer Nybegynder
26. november 2000 - 15:06 #10
nej den gør ej...lukker
Avatar billede hope Nybegynder
26. november 2000 - 15:10 #11
ikke kritisere vb, fy....;-)