Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
21. marts 2003 - 21:21 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Point til spm: 331390

Jeg kom uheldig vis til at lukke min bruger før jeg fik accepteret svarene... så jeg opretter et post her med samme antyal point.

Alle der mener de har ret til point bedes poste et svar :)

ref: http://www.eksperten.dk/spm/331390
Avatar billede arne_v Ekspert
21. marts 2003 - 21:31 #1
svar

[du må så vurdere om du synes mit bidrag til diskussionen er point værd]
Avatar billede soreno Praktikant
22. marts 2003 - 22:58 #2
Som Arne..
:-)
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
29. marts 2003 - 23:52 #3
nå der er åbentbart ikke andre der vil ha' nogen :)
Avatar billede smarken Nybegynder
30. april 2003 - 01:14 #4
Næ... jeg gider ikke :D
-jeg synes det virker som om det her pointsystem fremavler nogle tendenser hvor folk bliver point-skrabere ...hvor visse svarer på så mange spørgsmål som muligt, hvor de alligevel ikke giver et rigtigt dybdegående svar, -bare noget overfladisk "pladder" ... som de så håber giver point.
Avatar billede smarken Nybegynder
30. april 2003 - 01:16 #5
PS ... det var ikke personligt ment hér ;)
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
30. april 2003 - 22:42 #6
smarken: Det er jeg faktisk enig med dig i... Det er bl.a. derfor jeg ikke er her så meget mere... Eller måske fordi jeg ikke har brug for så meget hjælp :D