Avatar billede jeppeniel Nybegynder
21. marts 2003 - 17:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mit Fifa stopper

Det der sker er, jeg sider og spiller, lige pludselig sider billedet fast. Så kommer der en promt der siger, at windows har registret en fejl, og har rettet den, jeg skal bare genstarte, efter følgende siger den at mit PalitDaytona GeForce4 Ti4200 128 MB Ram, muligvis er årsagen til ustabiliteten.
Når jeg åbner spillet igen sker det samme!
Jeg har downloadet og installret alle de nyeste drivers, stadig uden ændring..
Spillet virker fint på andre computere, så det er ikke det der er noget i vejen med..

Hvordan kan jeg løse dette problem?
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
21. marts 2003 - 17:38 #1
køre du med de nyeste nvidia drivere ? ... jeg har samme kort .. ingen probelmer i fifa eller noget.. køre XP med de nyeste drivere fra www.nvidia.com
Avatar billede drdreeper Nybegynder
21. marts 2003 - 21:27 #2
Pr'v at installere en lidt ;ldre driver.... Det kan ske det virker...
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
22. marts 2003 - 00:31 #3
Jeg har forsøgt, at gører som i begge siger, men det hjælper lige fedt..
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
22. marts 2003 - 00:58 #4
så køb en ny pc
Avatar billede predator-experten Nybegynder
23. marts 2003 - 22:35 #5
hvad for et motherboard har du? Der er nogen motherboard der ikke kan kan køre med geforce4 serien. Bad luck, der er ikke så meget at gøre.
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
24. marts 2003 - 15:35 #6
det er et ESC KVTA3 v3,men det er det eneste program der opfører sig sådan, eller i det hele taget går i stå.
Avatar billede predator-experten Nybegynder
25. marts 2003 - 13:42 #7
hmm, har været ovre hos en af mine venner. EA spil kunne ikke køre sammen med hans gfx kort, fordi det sad på det motherboard. Der var ikke noget at gøre, han skulle have et nyt gfx, eller mobo :(
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
27. marts 2003 - 14:55 #8
Jeg lukker nu spørgsmålet, fordi jeg selv fandt fejlen. Der skulle simpelthen en Bios updatering til. Tak for jeres deltagen...