Avatar billede Chewie Novice
21. marts 2003 - 17:07 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Styr på sine programmer

Hej

Jeg ved der findes et program der kan kontrolere ens internetlinie. SÅ man kan styre hvormeget de forskellinge programmer må bruge ...... nogle der kender det program ?

Chewie
Avatar billede reddize Nybegynder
21. marts 2003 - 17:18 #1
Stones Connectcontrol?
Norton Firewall?

Det du mener?
Avatar billede Chewie Novice
21. marts 2003 - 17:33 #2
Ja ... måske Stones Connectcontrol (hvis det er freeware) ...

det er et lille program hvor man har mulighed for at se hvilke programmer der bruger nettet og man kan vælge hvor mange % det enkelte program må bruge
Avatar billede Chewie Novice
21. marts 2003 - 17:35 #3
Avatar billede Chewie Novice
21. marts 2003 - 17:35 #4
Det er til xDSL
Avatar billede razor Nybegynder
24. marts 2003 - 11:35 #5
Det er ikke lige til at gøre. Du skal have gang i noget Quality of Service. På Linux skal du have fat på en 2.4.x kerne (eller højere) - jeg ved ikke med windows?
Avatar billede Chewie Novice
25. marts 2003 - 10:22 #6
tak for responce

lukker