Avatar billede sagdjb Nybegynder
21. marts 2003 - 14:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Får ikke pop-up

Jeg benytter en IE 6.0 så jeg ellers har været meget glad for. Men fornyeligt er muligheder for pop-up eller nye vinduer ikke der længere. Dvs. jeg kan ikke højreklikke på et link, og benytte "åbn i nyt vindue". Og jeg kan heller ikke benytte de links der åbner et ny vindue, og det er jo skidt. (eneste umiddelbar fordel, er at pop-up reklamer heller ikke kommer).

Jeg bruger win 2000 prof., IE 6.0, og jeg har prøvet at down-grade til en IE 5, og derefter installere IE 6 igen, uden ændring (jeg har på fornemmelsen at jeg bare har sat en eller anden dims, som har basket det hele)
Avatar billede svarrenabe Nybegynder
21. marts 2003 - 14:30 #1
Prøv lige at gå ind i menuen funktioner/internetindstillinger
og så tryk gendan standarder i fanebladet avanceret, det hjælper måske
Avatar billede sagdjb Nybegynder
21. marts 2003 - 14:33 #2
Desværre var det ikke så nemt, men et meget godt bud!
Avatar billede grunken Nybegynder
21. marts 2003 - 14:38 #3
Prøv at gå til kontrolpanelet, klik tilføj/Fjern programmer, marker IE 6.0, og dobbeltklik den, der burde nu komme en reparer-mulighed frem !, se om det hjælper

ellers prøv og slet alle dine : "temperary internet files" i "ie egenskaber"

-grunken
Avatar billede sagdjb Nybegynder
21. marts 2003 - 14:41 #4
Jeg har prøvet at lave en "repair" på min IE ... det gav intet, andet end et reboot. Jeg har også fjernet temp. filer og cookies, det gav heller ikke noget.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2003 - 14:44 #5
åbner siderne ( popup reklamerne ) slet ikke ? så du i det mindste bare kan se dem på proceslinien
Avatar billede sagdjb Nybegynder
21. marts 2003 - 14:47 #6
>> så du i det mindste bare kan se dem på proceslinien

Nope... ikke engang i "taskmanager". Der er som om jeg på en eller anden måde er restricted til at åbne andre vinduer fra en browser vindue... skod!!
Avatar billede ms20 Nybegynder
30. april 2003 - 19:10 #7
har du en popup-killer?
Avatar billede ms20 Nybegynder
30. april 2003 - 19:13 #9
:)
Avatar billede sagdjb Nybegynder
01. maj 2003 - 09:50 #10
Jeg blev nød til at enable default security for everyone i DCOMCNFG.EXE. Efter det virkede det upåklageligt... jeg vil lige takke microsoft for at have lavet det totalt latterligt OS og browser.