Avatar billede reddize Nybegynder
21. marts 2003 - 13:33 Der er 4 kommentarer

Lyd og grafik?

Jeg har et STORT problem...
Jeg har lige købt nyt lydkort... soundblaster - et eller andet...

Men hvis jeg har til tilsluttet computeren, mens mit Geforce 2 MX 400 er i, bliver lyder forvrænget, og hastigheden sænket og den slags. Men hvis jeg derimod sætter mit ATI grafikkort i kører lyden fint..

Hvorfor?
Kan jeg ikke få lydkortet til at køre fint samn med Geforce??

På forhånd tak..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. marts 2003 - 13:33 #1
prøv at sætte lydkortet i en anden pci-slot
Avatar billede reddize Nybegynder
21. marts 2003 - 13:36 #2
Har jeg gjort... stadig det samme...??
Avatar billede svarrenabe Nybegynder
21. marts 2003 - 14:09 #3
Er det muligt at lydkortet og GF kortet tilsammen bruger for mange Watt, hvor stor er din strømforsyning?? prøv at tage en eller to andre enheder fra for at spare på strømmen, endeligt kan du prøve med en bios update på dit bundkort, der kan være nogle rettelser der løser dit problem i en nyere bios
Avatar billede jordandk Nybegynder
22. marts 2003 - 12:48 #4
Har du tjekket at det ikke er en IRQ fejl du har, hvor de prøver at tage den en og samme port?

Det kan løses ved at disable dit lydkort i enhedshåndtering, derefter genstarte din com. Derefter enable dit lydkort igen i enhedhåndtering, for derefter at installere driveren igen, og dit problem burde være løst!

Mvh Jordan