Avatar billede wivel Nybegynder
21. marts 2003 - 11:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Returnere referencer til et objekt

Jeg vil i en klasse holde en instans af en .Net klasse og via klasssen give et interface der passer i mit applikations domæne. Det jeg også gerne vil kunne gøre er at returnere ne reference til den indkapslede instans, så man får mulighed for at benytte de metoder .Net klassen allerede har.

Derfor: Hvordan returnerer jeg referencen til instansen uden at det bliver en kopi jeg returnerer?
Avatar billede kichian Nybegynder
21. marts 2003 - 12:06 #1
Der returneres altid en reference til et object...
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
11. juni 2003 - 22:37 #2
Nu er der jo ingen grund til at holde spørgsmål åbne, hvis man har fået dem løst... Er kichian's svar ikke godt nok?
Avatar billede wivel Nybegynder
12. juni 2003 - 16:35 #3
Min fejl. Svaret er helt perfekt