Avatar billede klausmarkussen Nybegynder
21. marts 2003 - 10:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bootcd.

Er der nogen som ved hvordan man laver en bootcd. Jeg er træt af at boot på diskette.

KLaus
Avatar billede jensendk Nybegynder
21. marts 2003 - 10:14 #1
www.netboot.dk har en fin en..

Ellers lav en diskette og brug Nero til at lave Boot CD'en, så bestemmer du selv indholdet..
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. marts 2003 - 10:17 #2
jensendk> hvad er det helt præcist netbook.dk har? Så vidt jag kan se, er der intet at hente der...
Avatar billede jefa Nybegynder
21. marts 2003 - 10:18 #3
Avatar billede jefa Nybegynder
21. marts 2003 - 10:19 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. marts 2003 - 10:20 #5
http://www.nu2.nu/bootcd/

og det var netboot.dk - ikke netbook ;)
Avatar billede summer Mester
21. marts 2003 - 10:24 #6
Jamen, jamen er det ikke ulovligt at hjælpe klausmarkussen med det ;-)))
http://www.eksperten.dk/spm/330987 Nåh, nej der vel forskel på disketter og cd'er - hø hø
Avatar billede jefa Nybegynder
21. marts 2003 - 10:26 #7
Godt gået Summer :-))
Det er jo et meget HOT emne...
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. marts 2003 - 10:29 #8
summer> hvor er det ulovlige i dette spørgsmål? Læs hvad han skriver igen - haha
Avatar billede klausmarkussen Nybegynder
21. marts 2003 - 11:00 #9
Undskyld, men hvad er der ulovligt i det her. Jeg er ikke helt med.

netboot.dk siden virker ikke.

Klaus
Avatar billede fromsej Praktikant
21. marts 2003 - 11:40 #10
Du får lige en forklaring klaus:http://www.eksperten.dk/spm/330987

Ok, så kommer min side af sagen. Bootdisks er ulovlige, da de indeholder materiale med copyright. Derfor må der faktisk ikke linkes til dem. Der er tidligere blevet linket til dem i stor stil her på eksperten, men det var inden at problemstillingen blev taget op. Vi er nu klar over det og derfor er der fokus på det.

Som Fromsej skriver, er det en dum situation: Dem der søger på Google kan finde dem på 10 sekunder og på mig virker det ikke som om at Microsoft aktivt går ind og lukker sites der tilbyder downloads af bootdisks - sikkert fordi det er til hjælp for Microsofts brugere........

For en sikkerheds skyld: Det er altså ikke tilladt at linke til dem her, selvom enhver kan finde dem via en søgemaskine som Google.

Hygge

FCS/Coadmin