Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 10:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Reklame

Hvad synes folk om Teledanmark reklamen med \"patrice\" som ikke er typen der BUKKER sige ned efter sæben ?*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*
10 point til det sjovest svar
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. november 2000 - 10:59 #1
Har fuld respekt for den reklame samt personen der spiller rollen \"patrice\", man ved jo \"hun\" er lidt fimi.

Men hva at bruge \"rigtige\" personer gør det jo lidt sjovere ;o)
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 11:01 #2
Ja okay andre *g*
Avatar billede fcs Novice
13. november 2000 - 11:10 #3
Det er en fed reklame - den er sjov, overdrevet og ganske uskyldig. Den er måske bare så sjov at folk ikke ligger mærke til budskabet og hvem der har lavet den. For eksempel virker den ikke på karstenp, da der ikke er tale om en reklame fra teledanmark, men GET2NET!!!!!!!! ;-)

Det synes jeg er sjov!!!
Avatar billede handmade Nybegynder
13. november 2000 - 11:11 #4
Det er daikke Teleskod der har lavet den reklame?
Er det ikke Tele2?, men den er sjov alligevel!
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 11:13 #5
Nå var det Get2Net det er et fedt, andre kommentarer den er sååå fedt og stadig vammel *g*
Avatar billede handmade Nybegynder
13. november 2000 - 11:17 #6
Ja, den er noget bedre end Tuborgs reklame med \"du skylder mig penge\" fyren og de to kvinder. Den gør nar af dem på en dum måde, mens Patrice har mere respekt for de figurer der er med - synes jeg
Avatar billede snowball Novice
13. november 2000 - 11:26 #7
Lige en kommentar: Patrice er altså for real, og ikke en opdigtet person ! ;o)

Snowball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. november 2000 - 15:55 #8
\"Det er jo ikke helt ligemeget hvem man kobler sig op i\" - \"Undgå at blive taget i røven med en dyr ISDN opkobling\" ... for fed!!!
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 19:34 #9
Ikke sjovt nok
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. november 2000 - 23:33 #10
Ej hvor er det plat!!!
Selvom det var sølle 10 point ..
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. november 2000 - 09:53 #11
jep ud med karstenp