Avatar billede hba Nybegynder
13. november 2000 - 10:19 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Point\'s til Lillebroder

Tak for hjælpen!!!

Betalin for løsning købt over Chat..
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. november 2000 - 10:20 #1
Kan vi se en URL til det spørgsmål hvor du spørg efter en chat?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. november 2000 - 10:20 #2
Og hvilket spørgsmål på eksperten refererer det så til? Man kan da ikke \"købe\" ting med
points fra eksperten... vel?
Avatar billede prodic Mester
13. november 2000 - 10:21 #3
say what? - kan vi lige få et ref. spørgsmål til den slags pointoverførsler.
Bare så I kan have jeres ryg fri fra den frygtelige sletning af Admin.
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. november 2000 - 10:21 #4
Tror ikke engang Lillebroder findes endnu..
Avatar billede prodic Mester
13. november 2000 - 10:21 #5
nå folk er enige...

havde ikke set jeres indlæg.
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. november 2000 - 10:23 #6
Det tror jeg oxo.. vi snakker jo ikke engang om 300 point, men næsten 1600.. det er jo ikke helt normalt og tømme sin konto for en chat..
Avatar billede ranox Nybegynder
13. november 2000 - 10:27 #7
hba sad med et kæmpe problem i nat..
Og så var jeg så flink at hjælpe ham, via en chat.
Det var ikke en chat som han søgte men et fix til en DOMINO R5..
Avatar billede hba Nybegynder
13. november 2000 - 10:30 #8
Den er god nok..

ranox var så flink at sende mig en .nsf db. med en løsning på det problem som jeg havde..

Tak for hjælpen. :-)
Avatar billede prodic Mester
13. november 2000 - 10:33 #9
hvis der ikke er et ref. spørgsmål til et andet eksperten spørgsmål, så er den slags hjælp ikke noget man kan belønnes for på eksperten.dk

SÅ lav en tilbageførsel og aftal en belønning i rigtige penge...ikke eksperten.dk point. Sådan hænger systemet ikke sammen herinde.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
13. november 2000 - 10:39 #10
Nu er jeg lyseslukker og har gjort admin opmærksom på dette spm. (33142)
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. november 2000 - 10:43 #11
Sjov han først er oprettet nu og vil hjælpe for point via eksperten som han sikkert ikke kender..

Out med dem begge...
Avatar billede xafion Nybegynder
13. november 2000 - 10:59 #12
hahahahahahaha

utroligt som folk prøver at snyde gang på gang
Avatar billede waffe Nybegynder
13. november 2000 - 11:13 #13
Well sådan er ting nu tildags

/waffe
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2000 - 11:30 #14
Haaaa En Chat Ja Chat her og Chat der også med et brugernavn som ranox Hva hba. Trængte du til et nyt bruger ID.