Avatar billede h.walther Nybegynder
13. november 2000 - 10:07 Der er 6 kommentarer

Setup af RMAN ?

Hvordan sætter man et Recovery Catalog op så man kan bruge RMAN i Oracle 8i ?
Avatar billede h.walther Nybegynder
13. november 2000 - 13:08 #2
Det er godtnok sparsom information, specielt når man ikke kan komme ind og læse på Oracle\'s OTN.
(Der er et eller andet galt med deres login procedure, jeg har prøvet at registere mig 5 gange, men uden held).

Jeg sidder også med Oracle\'s CD-ROM, hvorpå der er nogle beskrivelser af hvordan man gør, men man kører ret hurtigt fast i det.

Så langt er jeg nået...

1. Jeg har sat databasen i archive-log mode.
2. Jeg kan connecte til RMAN med:

RMAN target internal/oracle nocatalog

Og lave nogle backup\'s ned på disken, men jeg skal have catalog\'s til at virke, og det er åbenbart ikke lige til ?

Jeg støder ind i denne fejlmeddelse:
RMAN-06429: RCVCAT database is not compatible with this version of RMAN

Når jeg forsøger at lave en \"register database\".

En lidt mere udførlig forklaring ville være guld værd!

PS. Jeg skal bruge det sammen med Veritas\'s NetBackup, som kræver at recovery catalog\'s virker.
Det hele kører på Win2K
Avatar billede pnielsen Nybegynder
14. november 2000 - 14:52 #3
See the other messages. If the database is RCVCAT, then you may be
    able to use the CREATE CATALOG or UPGRADE CATALOG commands to correct
    the problem. If the database is TARGET or AUXILIARY, then you must
    either upgrade the target database or use a newer version of the RMAN
    executable.
Avatar billede pnielsen Nybegynder
14. november 2000 - 14:54 #4
Det kan godt drille en del! Hvis ovenstående ikke virker, må du lige skrive igen... Evt. en tlf samtale vil gøre det lidt nemere!
Avatar billede pnielsen Nybegynder
04. december 2000 - 23:06 #5
har du fået det til at virke ?
Avatar billede pnielsen Nybegynder
18. april 2001 - 16:20 #6
Prøver igen .... virker det ?