Avatar billede /krag Nybegynder
20. marts 2003 - 19:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tæller!

Hey

Ved ikke om jeg har lagt dette spørgsmål i den rette karegori, men jeg prøver:

Der skulle vel ikke være en, som ved hvor jeg kan finde en kode til at indsætte en tæller, som almindelig skrift?

Altså, ect.:
Antal besøg: 10

Altså, så det vises med almindelig tekst og tæller antal besøgende på siden! Skulle gerne være i tahoma str. 10!

Håber I kan hjælpe..
Avatar billede donwang Nybegynder
20. marts 2003 - 19:23 #1
Kan du bruge php?
Avatar billede /krag Nybegynder
20. marts 2003 - 19:24 #2
Jeg kan ingenting! Ville bare gerne have en færdig kode, som jeg bare skulle smække op! Jeg bruger Front Page...
Avatar billede popsy Novice
20. marts 2003 - 19:31 #3
http://services.pezzo.dk/default.asp Se om du ikke kan bruge noget herfra, ellers er der jo altid www.zipstat.dk som kan se ud på mange måder.

Tror det er det nemmeste, når det skal sættes ind i Frontpage!
Avatar billede /krag Nybegynder
20. marts 2003 - 19:51 #4
Ok, www.zipstat.dk er ok!