Avatar billede andymax Nybegynder
13. november 2000 - 09:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2D arrays

Hvordan kan man tjekke Upper Bound på de dimentioner i et 2 dimntionelt array i Perl?
Avatar billede Lasse Novice
14. november 2000 - 12:53 #1
ehh, hvad er det lige præcis du mener?
Avatar billede andymax Nybegynder
14. november 2000 - 13:43 #2
Højeste key i et array og højeste key i et array i arrayet. Mere forviret?
Avatar billede thunderbear Nybegynder
24. november 2000 - 21:30 #3
Et todimensionelt array er implementeret som en liste af lister, som hver især er uafhængige.  Hvis du skal vide hvor lang den længste er, er du derfor nødt til at finde længden af hver liste i din liste, og vælge maksimum af den.  Hvis du ved at de alle er lige lange, kan du bare kigge på den første.