Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:05 Der er 68 kommentarer og
1 løsning

Java er ikke nok

Hallo, folk på eksperten.dk

Jeg har rodet lidt med en java beskyttelse af siden men det er sgu for nemt at hacke... er det muligt at lave det sådan at man kan bestemme nogle bruger som må komme ind på en bestemt side ? Og hvis ja, hvordan kan man så lave sådan noget, skal man have nogen specielle programmer til det ?
Avatar billede flax Nybegynder
12. november 2000 - 21:09 #1
Hvilken net adresse har du?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. november 2000 - 21:10 #2
Mener du JavaScript eller Java. Du skal enten lade serveren eller serverside programmer klare det
men beskyttelse af sider, ASP/PHP/Perl/ellerhvaddunuharadgangtil
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:11 #3
Jeg har prøvet med noget Java men har nu pillet side ned, for en tid, men jeg ville gerne at jeg selv og nogle venner kunne komme til en beskyttet side.
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 21:15 #4
Netcoders.dk men det er ikke JavaScript.
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:16 #5
Jamen jeg for nok bruge for lidt hjælp men er det ikke muligt at få sendt en eller anden form for prøve ??
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 21:18 #6
Har du understøttelse af ASP ??? eller PHP ?
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:18 #7
Vidst nok begge det er det ikke noget med active server page og sådan noget ??
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 21:21 #8
Yeps jeg akn godt  lave et password script til det :)
Avatar billede flax Nybegynder
12. november 2000 - 21:22 #9
Ved du hvilken server type du har normal eller apache?

Jeg fik denne artikel anbefalet, hvis din server er apache

http://webcafe.dk/diverse/artikler/001/da001.php3

Ellers søg her på eksperten, der er mange der har stillet samme spg ang. kodeord i asp

Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:22 #10
Okay, kan du sætte det på en side også, så ville jeg blive utrolig taknemmelig.
Avatar billede flax Nybegynder
12. november 2000 - 21:23 #11
Istedet for netfreak scorer pointene skulle du selv søge på password på eksperten.dk ...

Bare et råd, så du ikke bliver flæsket for point ..^*G*
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:24 #12
Jamen jeg har da kun give 75 har jeg ikke ??
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:26 #13
Hvad betyder \"at blive flæsket\" ?
Avatar billede flax Nybegynder
12. november 2000 - 21:27 #14
det ville være lettere at finde det selv via. søgning, i stedet for at andre søger for dig..

Men du bestemmer selvfølge selv..

I\'m out
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:29 #15
Jamen jeg vil gerne lære men ville gerne prøve at have de der asp filer på min computer så jeg kunne prøve, men er der ikke noget med at man skal bruge en database til sådan noget ??
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 21:30 #16
Jeg vil gerne have dit valg at vide inden jeg begynder at lave det....
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:31 #17
Hvad mener du med valg, om jeg selv vil eller om jeg gerne vil have din hjælp eller hvad mener du ??
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 21:33 #18
Ja... i øvrigt kan man finde en på PHP uden databaser og man kan oprette alle de brugere man vil. Netcoders.dk

~> the..netfreka
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:34 #19
Ja det viste en af mine venner men vil du (netfreak) ikke hjælpe mig med sådan en af dem der asp med database til ??
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 21:37 #20
Desværre jeg kender ikke noget til Data.baser... ikke til ASP
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 21:38 #21
de her er også en form for databaser... glemte jeg at sige...bare i PHP...
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:38 #22
Jamen en af mine venner fortalte mig at man kunne lave en af de der asp login scripts (kaldte han dem vidst) og så at den kigge i en database efter hvem der måtte komme ind.
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 21:40 #23
Jeg kan ikke programmere i Acces Databaser eller sQl desværre så kan jeg ikke hjælpe dig !
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:40 #24
Jamen hvad gør man så i dem der du kaldte PHP `?
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 21:48 #25
Der kan man stadig se info ...f.ekse brugernavn, password, e-mail...osv... men det lydder ikke helt som om du burde gå i gang med sådan noget nåt du ikke engang kender PHP(programmeringssprog)... glem det eller få en person til at hjælpe dig som sidder lige ved siden af... for det er lidt svært at lave over internettet hvis du ikke rigtig kender noget til det.

~> the..netfreak
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:51 #26
Jamen kan jeg ikke sende en side hvor man skal skrive brugernavn osv. og den side det skal gå til ??
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 21:53 #27
Jo det kan du sikkert godt men der bliver hvist lidt for meget vrøvl og pille pille.

~> the..netfreak
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:55 #28
Jamen lad os prøve, jeg har lige fundet ud af at give flere point, så hvis det er kan jeg godt sætte lidt flere til
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 21:56 #29
Okay.. hvad er din e-mail ? Så sender jeg filerne dertil...
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. november 2000 - 21:57 #30
Jeg har et password-beskyttet område på min site, Det er ren HTML og Javascript, og såvidt jeg ved er der endnu ikke nogen der er kommet igennem.

Du er velkommen til at prøve:
        http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/privaten.html

Hvis det er godt nok må du gerne få koden. (det er så simpelt at du næsten kan gætte den selv.)

mvh  JakobA
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 21:57 #31
MEN det bliver i PHP ....
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 21:58 #32
kastenp@sol.dk
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 22:06 #33
Jakoba, man kan nemt cracke din med en link tracker men jeg har ikke en herhjemme
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 22:10 #34
Ville du ikke sende en prøve netfreak
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 22:12 #35
Det er jo Umuligt at lave en som IKKE kan hackes... men jo jeg skal nok sende en prøve...
Avatar billede flax Nybegynder
12. november 2000 - 22:13 #36
He he.. prøv det link jeg sendte..
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. november 2000 - 22:18 #37
Bare sig til hvis det lykkes dig at komme ind. :-))
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 22:19 #38
Sendt !
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 22:25 #39
OK jeg kommer lige igennem, i MORGEN ...
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 22:25 #40
Okay jeg kigger lige.
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 22:26 #41
Hvad mener du ??
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 22:28 #42
Det var til jakoba> Hvis jeg går igennem har jeg jo hacket... så det tror jeg ikke lige jeg gør men jeg Kan, men det tror du sikekrt ikke på ....

~> the..netfreak
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 22:30 #43
Hvor bliver de nye oprettet ??
Avatar billede flax Nybegynder
12. november 2000 - 22:31 #44
jakoba > den side vi skal lukke op er \"/familien/privat (+detviskriver) .html\"

ikke?

Den er ret fed... Hvor har du fundet den henne?

Gider du sende passwordet til mig?

qvist@inbound.dk
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. november 2000 - 22:38 #45
flax>>  Jo du har helt ret.
alt hvad du mangler er en familien/index.html der redirecter hvis folk prøver at gå in på direktoriet for at få en listing.
Nej jeg vil ikke sende dig passwordet. :-)  Du har ikke brug for det.

mvh  JakobA
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 22:39 #46
opret.php3
Avatar billede flax Nybegynder
12. november 2000 - 22:42 #47
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/familien/privaten.html

Er  det den side du mener er den rigtige?

Jeg prøver at overbevise en kammerat om at man kan bruge javascript til næsten sikker logon, dette script ville hjælpe mig..

Kan jeg \"låne\" det  af dig?
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 22:44 #48
Jamen så gemmen den den nye bruger hvor ??
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 22:44 #49
Det er ikke hans Flax der er massere af andre sider dom bruger det.... spørg ham selv :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. november 2000 - 22:45 #50
flax >> Ja naturligvis. Velbekomme.

mvh  JakobA
Avatar billede flax Nybegynder
12. november 2000 - 22:45 #51
I know, men den fil der er \"/familien/privat (+detviskriver) .html\"  Kan man selv bestemme den?

Avatar billede jakoba Nybegynder
12. november 2000 - 22:47 #52
the_netfreak >>  Ja og nej. Jeg opfandt det faktisk selv.
men med noget så simpelt er der utvivlsomt en masse andre der har fået samme ide.

mvh  JakobA
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 22:47 #53
ja bare du opretter en html fil der hedder <password>.htm i samme Rod
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 22:48 #54
i now ;)
Avatar billede flax Nybegynder
12. november 2000 - 22:48 #55
Og hvis folk vil ind i familien/index.html ..hvor meget har du sat i redirect?
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 22:48 #56
Det er godt men ikke serlig kønt !
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. november 2000 - 22:50 #57
flax >>  \"detviskriver\"  skal være lovligt i et filnavn. Ellers er der frit slag. Faktisk fører låsen til 3-4 forskellige filer afhængigt af hvilket password du bruger.
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 22:51 #58
Sker der noget karstenp ?
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 22:52 #59
Jamen det vil ikke virker vil du ikke tjene lidt mere og søtte det op for mig ??
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 22:54 #60
Hvad mener du ??? Hvad skriver den ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. november 2000 - 22:55 #61
flax >> filen  index.html  der ligger på direktoriet familien:

<html> <head><TITLE>NONE</TITLE></head>
<BODY>
<SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\">self.location.href=\'../index1.html\'</SCRIPT>
</BODY>
</html>

Så hvis du går ind med en pre-javascript browser kan du såmænd nok få en listing af filerne.
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 22:56 #62
Jamen jeg sender dig en skarbelon...
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
12. november 2000 - 22:57 #63
Ok
Avatar billede karstenp Nybegynder
12. november 2000 - 23:08 #64
Har du fået de to filer netfreak ??
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
13. november 2000 - 15:03 #65
yep
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 19:31 #66
Netfreak bare glem det, det virker nu
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 19:32 #67
Har selv svaret !
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
13. november 2000 - 19:33 #68
<:(
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 19:40 #69
Hvad ville du sætte det op i ??