Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
19. marts 2003 - 21:30 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Ustabil Logitech Cursor!

Jeg sidder her og bliver efterhånden mere og mere irriteret af min mus!

Den har nemlig i et par dage irriteret mig grusomt :-) Pludselig rykker cursoren ned i venstre eller op i højre hjørne.

Og selvom jeg så trækker den tilbage til midten igen, bliver der kæmpet, for den vil selv tilbage til hjørnet igen! Det ser faktisk ret komisk ud, men det er meget belastende... Specielt når man spiller CS - pludselig kigger man helt ned i jorden og "drejer rundt".......

Hvad skal jeg gøre? Jeg har en Logitech  MouseMan Optical og har lige skiftet musemåtte til et BABE PAD (www.babe-pad.com) hæhæ...

Mvh. Michael / michaelb.dk
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
19. marts 2003 - 21:33 #1
HEhe nu er jeg nødt til at grine, kan bare se det for mig, at du sider og kæmper imod samtidig med at du spiller CS. hehe
Avatar billede the_demon Nybegynder
19. marts 2003 - 21:52 #2
Har du kugle mus? For så bør du tage kuglen ud og rense den med vatpinde og husholdnings sprit, men har du "Lazer" mus... Virkede det for mig at skifte til Black Icemat (www.icemat.com... Havde nøjaktigt samme problem og ja det er MEGET træls!
Avatar billede the_demon Nybegynder
19. marts 2003 - 21:52 #3
Sorry læste ikke spørgsmålet ordenligt....
Avatar billede the_demon Nybegynder
19. marts 2003 - 21:54 #4
Er der ledning på musen? For er den trådløs så prøv at instille signalet ved at klikke "Connect" knappen, der sidder under musen eller på musse-stationen
Avatar billede duallights Nybegynder
19. marts 2003 - 22:34 #5
Jeg har præcis samme mus.. Jeg syntes at det var en skod mus... LIGE INDTIL jeg prøvede at give den en anden mussemåtte.. Nu ved jeg ikke hvad for en mussemåtte du har men bare den er af plastic eller en 80% "GLAT" overflade..
1. Tjek batterierne hvis det er den trådløse ligesom min.
2. Vær sikker på at der ikke er andet trådløst der går i vejen for signalet f.eks. TRÅDLØSE høretelefoner, keyboard mm.
3. Tjek at den lille boks ikkeer for langt væk fra musen(stadig den trådløse)
4. Prøv at sætte den i USB porten.. DET ER DET VILDE GREJ...
Hvis de har ting ikke virker er der et eller andet galt med dine porte eller musen..
Avatar billede popsy Novice
20. marts 2003 - 00:10 #6
Hmmm, synes ikke ligefrem den mousepad virker stangseriøs, og med tanke på at de åbenbart begyndte at sælge den i 99, er den jo nok ikke lige optimeret til optisk mus!?

Prøv lige en anden måtte i et par dage, jeg er ret overbevist om at det er din babe-pad der skaber problemerne!

Desuden kan jeg forestille mig at den kunne være en smule distraherende under et godt spil Counter Strike :):):)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
20. marts 2003 - 17:43 #7
Hæhæ, meget distraherende! Specielt når man har sin fjende lige i hovedhøjde ;-) Batterierne er netop skiftet, og alle de andre ting er også i orden.

Jeg prøver lige at trykke på Connect og se om det skulle virke!
Avatar billede the_demon Nybegynder
20. marts 2003 - 19:56 #8
Jeg tror nu, du bør skiftte til IceMat eller lign.... Det gjorde jeg og det virkede!
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
20. marts 2003 - 20:02 #9
IceMat er udelukket. Denne Logitech dual optical virker ikke på icemat desværre :-( Havde købt en sort icemat af en ven, men den virkede ikke til denne model! Så han tog den heldigvis tilbage igen ;-)
Avatar billede duallights Nybegynder
20. marts 2003 - 23:46 #10
Hvis du har installeret din Logitech software så prøv at gå ind i det der konfigurations program (i din Mouseware) Prøv at indstille retning, se om batteriniveauet er i orden mv..
MEN er det en Logitech MouseMan DUAL optical eller en Logitech Cordless MouseMan optical(den trådløse)??
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
21. marts 2003 - 14:28 #11
hov, det er ikke en dual men en optical!
Avatar billede the_demon Nybegynder
22. marts 2003 - 11:37 #12
Mærkeligt! Min trådløse, Optical mus kom ellers til virke PERFEKT efter, jeg skiftede til IceMat!

Optical mice
Black Icemat has been tested and approved with the following optical mice:

Microsoft:

-Wireless Intellimouse® Explorer

-Intellimouse® Explorer 3.0

-Optical Mouse Blue

-Optical Mouse Blue, wireless

Logitech:

-MX 300

-MX 500

-MX 700
Avatar billede popsy Novice
24. marts 2003 - 01:27 #13
Har du løst problemet?
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
24. marts 2003 - 11:58 #14
Hej Popsy... Jeg har nu i et par daget prøvet at bruge en anden måtte, og kan nu konstatere at det nok desværre var måttens skyld :'(
Avatar billede popsy Novice
24. marts 2003 - 12:02 #15
Sådan kan det gå :)