Avatar billede mcpoppe Nybegynder
19. marts 2003 - 21:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Cinergy TV 400 erfaringer

http://jmd.dk/default.asp?VareNo=54577891

Nogle der har nogle erfaringer med dette kort??

og følger der IR-port med eller regner de med at man har det i forvejen??
Avatar billede harsom Nybegynder
20. marts 2003 - 09:21 #1
Jeg har haft kortet i et halvt år. Den virker upåklageligt, men driverne/software til kortet er ikke særlig gode (kommer med ulovlig handling en gang i mellem)....Der fulgte remote control med mit...Hvis du vil vide mere så gå ind på www.terratec.com
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
20. marts 2003 - 16:17 #2
jeg ved godt remote control kommer med men den går vel over IR, der for mit spørgsmål om der følger IR med eller skal man selv købe det ved siden af??
Avatar billede harsom Nybegynder
21. marts 2003 - 00:45 #3
Ja der følger remote controlleren er IR............
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
23. marts 2003 - 23:29 #4
ok jeg siger tak.
Avatar billede joern Nybegynder
03. juni 2003 - 21:47 #5
Hej harsom>>

Jeg har købt et Cinergy 400, og kan ikke finde en måde så de film jeg optager kan afspilles på en anden PC eller fra en CD på min DVD-player.  Er jeg bare dum, eller hvad?

M.v.h.  Jørn