Avatar billede seahorse Nybegynder
19. marts 2003 - 16:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer 6

Jeg har lige installeret IE 6 og nu sker der ingenting når jeg klikker på diverse links.
Et nyt vindue kommer godt nok frem,hvor der læses og læses men siden kommer aldrig frem.
Når jeg så manuelt går ind og skriver URLen kommer siden frem.
Avatar billede cool-it Nybegynder
24. marts 2003 - 12:00 #1
Prøv at slet alt hvad du har af midlertidige internetfiler.
Avatar billede seahorse Nybegynder
25. marts 2003 - 11:44 #2
Det har jeg lige prøvet,det hjælper ikke.
Der er ingen links der virker mere,og jeg har prøvet at installere IE6 igen,det hjælper heller ikke...
Avatar billede fromsej Praktikant
25. marts 2003 - 16:26 #3
Afinstaller IE6 i tilføj/fjern programmer.
Husk du skal være offline for at gøre det.
Geninstaller en IE et eller andet fra f.eks din OS CD.
Det burde hjælpe.
Avatar billede seahorse Nybegynder
26. marts 2003 - 18:23 #4
Jeg har afinstalleret min IE 6 og det eneste jeg opnåede var at min browser ikke reagerer mere på links.
Jeg vil prøve at formatere min hd og derefter installere en frisk windows imorgen....
Avatar billede fromsej Praktikant
26. marts 2003 - 18:24 #5
Hvilket styresystem?
Der kan være nemmere veje end format C:
Avatar billede seahorse Nybegynder
27. marts 2003 - 09:45 #6
Jeg bruger windows 98
Og min maskines konfiguration er:

Pentium 4 Northwood 2.4 Ghz
512 DDR Ram
Epox bundkort.
Creative GeForce TI4800 SE 128 Mb Ram grafikkort som jeg idag skifter til et Radeon 9500 Pro 128 Mb Ram grafikkort istedet.
52x Aopen CD drev
Aopen CD brænder.
Creative Soundblaster Live lydkort med Cambridge Soundworks højtalere.
Samsung Syncmaster 957p 19" skærm.
Logitech trådløs tastatur og mus.
HP 3200C Scanner
Det var vist det hele......:)
Er i fuld gang med at bygge min maskine om til noget tidsvarende og det hele kører fint bare ikke min internet browser.
Prøvede at installere Netscape og andre browsere men ingen af dem vil reagere på div links............
Avatar billede fromsej Praktikant
27. marts 2003 - 13:41 #7
Du har mindst 2 muligheder.
Den første er den hurtigste:
Start->Kør sfc
Den anden er at installere windows oveni den bestående.
Desuden bør du hente F-Prot.
http://www.avirus.dk/avirus.htm - F-Prot DOS virusscan
Den kræver 2 disketter, og kører i ren DOS, diskette 1 er bootdiskette.
Avatar billede portnoy Nybegynder
02. april 2004 - 22:37 #8
Problemet er at din urlmon.dll ikke er registreret ordenligt.
Luk din IE, tryk Start - Run, skriv " regsvr32 urlmon.dll", tryk ok
Det skulle løse problemet.