Avatar billede demojoe Nybegynder
19. marts 2003 - 15:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved flytning fra linux til windows server

Jeg har en linux server med apache og PHP 4.2.3.
Da jeg uploadede min kode til windows NT med IIS og PHP 4.1.2 fik jeg en frygtelig mængde warnings. Jeg har tjeket at ALLE settings som kommer når jeg kalder phpinfo() er ens på de 2 servere.
Jeg får b.la. warning hvis jeg kører følgende:

$a = array();
if ($a[3] == 2){ ...}

Dvs jeg får en warning hvis jeg prøver at få værdien fra plads i et array som jeg ikke har sat. Dette er ikke problem på linux serveren.
Mit problem er at jeg bruger class.pdf.php som er mange tusineder linie langt og som jeg ikke har lyst til at rette alle de steder hvor jeg får warnings.
Er der nogen som kender en linie eller 2 som får php til ignore disse warnings.
På forhånd tak.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. marts 2003 - 15:42 #1
hvilke typer warnings får du??
Avatar billede avminarm Juniormester
19. marts 2003 - 15:42 #2
hvilke warnings? - måske kan det undertrykkes ved at ændre error_reporting i php.ini
Avatar billede avminarm Juniormester
19. marts 2003 - 15:43 #3
måske man skulle opgradere php 4.1.2?
Avatar billede tefcke Nybegynder
19. marts 2003 - 16:04 #4
det er ikke det optimale at gøre, men du kan ændre error_reporting i php.ini til:

error_reporting = E_ALL & ~E_WARNING

Det optimale ville selvfølig være at skrive ordentlig kode ;)
Avatar billede avminarm Juniormester
26. marts 2003 - 14:16 #5
hmmm - nå?