Avatar billede sohl Nybegynder
19. marts 2003 - 15:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

asp til asp.net

Hvordan er det at lave asp om til asp.net? er det let - er der en del arbejde eller ?
Avatar billede tomh Nybegynder
19. marts 2003 - 15:21 #1
Det er ikke så svært, men der er en hel del arbejde i det. Du skal faktisk skrive alt om med undtagelse af det html, du bruger.
Avatar billede sohl Nybegynder
19. marts 2003 - 15:23 #2
ok fair nok. kunne jo være at der var en smart måde at gøre det på. ok så er det jo bare med at få handskerne på. :-)
Avatar billede tomh Nybegynder
19. marts 2003 - 15:28 #3
Jeg er bange for det. :-)
Avatar billede keysersoze Guru
19. marts 2003 - 15:32 #4
tomh - det er jo så ikke helt korrekt. Man kan kode .net på flere niveauer - bl.a. kan du beholde meget af det html (forms, tabeller m.m.) i html, men går man op i det burde man nok bruge .net's forms og tables

så hvis du _virkelig_ vil kode .net så er der ret meget der ikke bare lige kan konverteres
Avatar billede tomh Nybegynder
19. marts 2003 - 16:18 #5
Ok - den køber jeg.

Det nemmeste/hurtigste er at beholde sin nuværende HTML - det rigtigste er at lave det mere grundlæggende om.