Avatar billede essi Nybegynder
19. marts 2003 - 13:40 Der er 4 kommentarer

C3D Radeon 9700 Pro 128MB DDR

Jeg har prob. med at instl. Radeon kortet. Hvis jeg istl. kortet med driverne som følger med, får jeg prob. med køre nogle spil fx. Fifa 2003 osv. Men hvis jeg bare ist. CATALYST RADEON 3.2 driveren, kører spillene ikke gott, men de kører.

Hvordan skal man installere kortet???

Har andre også problæemer med CATALYST driverne????
Avatar billede swasper Nybegynder
19. marts 2003 - 14:31 #1
Jeg havde første gang jeg installerede mit kort, men det var fordi jeg startede med at installere driverne fra den cd der fulgte med til kortet, og så installerede jeg de nyeste catalyst drivere, og glemte af installere dem jeg havde installeret fra cd'en. DOH!
Avatar billede swasper Nybegynder
19. marts 2003 - 14:32 #2
I en sidste sætning skulle der havde stået:

og glemte af AFinstallere dem jeg havde installeret fra cd'en. DOH!
Avatar billede essi Nybegynder
19. marts 2003 - 14:37 #3
Hvis man bare installerer CATALYST driverne, får man ikke alle mulighederne som følger med driverne fra cd der følger med....
Avatar billede swasper Nybegynder
19. marts 2003 - 14:48 #4
Du skal ikke installere de drivere der er på cd'erne, i stedet skal du hoppe her ind:

http://www.ati.com/support/drivers/powered.html

og download den der hedder noget med "Catalyst" og den der hedder noget med "Control Panels", installer dem begge, genstart din computer og så virker det.