Avatar billede cyrus2k Nybegynder
19. marts 2003 - 13:24 Der er 1 løsning

Combobox timeout ved indtastning ?

Ok, når man bruger en Combobox i C++ Builder, så kan man hvis man indtaster noget i feltet, få den til at søge efter et resultat til det man indtaster. MEN hvis man skal indtaste noget som består af mange tegn/tal, så skal man være satans hurtig for at får den til at søge efter den indtastede kombinatione. Hvis man er mere end 1 sekund om at indtaste 1 tegn efter et andet, så vil den søge efter det 2. indtastede tegn istedet for 1+2.... ??????

Er der ikke et sted man kan indstille denne timeout ? Det findes ikke TComboBox properties....
Avatar billede cyrus2k Nybegynder
03. maj 2004 - 12:11 #1
Lukker