Avatar billede humlum Nybegynder
19. marts 2003 - 12:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til grafer i oracle forms

hvordan laver man grafer i forms ?

er der nogle der kan give en kort gennemgang eller har nogle links til nogle gode sider på nettet hvor der står om grafer i forms oracle
Avatar billede pgroen Nybegynder
19. marts 2003 - 13:03 #1
det var godtnok et bredt spørgsmål :-)

Hvis du har adgang til MetaLink, så prøv at kigge på Note 33607.1,
der indeholder en kort 'kogebog' til hvo'n du hægter graphics sammen med Forms.

- Hvis det da overhovedet er Oracle Graphics du tænker på...

http://metalink.oracle.com/metalink/plsql/ml2_documents.showDocument?p_database_id=NOT&p_id=33607.1
Avatar billede humlum Nybegynder
19. marts 2003 - 13:25 #2
hmm nej jeg har ikke adgang til MetaLink

det er i forbindelse med et skole projekt hvor jeg skal lave en database i oracle forms med grafer. jeg har
Avatar billede humlum Nybegynder
19. marts 2003 - 13:26 #3
set en demo på oracles hjemmeside med BI Beans, men jeg kan ikke lige få det til at virke
Avatar billede humlum Nybegynder
19. marts 2003 - 13:31 #4
jeg vil gerne lære en nem og effektiv måde at lave grafer i forms
Avatar billede humlum Nybegynder
01. april 2003 - 15:57 #5
hej hej