Avatar billede actinium Nybegynder
19. marts 2003 - 11:23 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

OfficeXP - springer ud af word når man skriver.

Hej

Mit problem er når jeg fx skriver mit navn i Word. Så skriver jeg fx Hans, Word kommer så og spørger om jeg vil skrive hele navnet ”Hans Hansen” hvis jeg så siger ja til det. Så springer den ud af Word.  Word går ikke ned men vinduet er ikke aktiv mere. Her efter kan man så klikke sig ind i Word igen og forsætte.

Eller hvis jeg fx skal skrive mandag, så skriver jeg mand, Word siger så "mandag (Tryk på ENTER for at indsætte)"
Her kommer det så når jeg trykker på enter.  Så er Word vinduet ikke aktivt mere.

Håber der er en der kan hjælpe.
Pft.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. marts 2003 - 11:26 #1
geninstaller eller reparer office
Avatar billede robotten Praktikant
19. marts 2003 - 11:29 #2
Jep, er en bug i office. Ud med det, og ind med det igen. Så kører det ;)
Avatar billede hwa_26 Nybegynder
19. marts 2003 - 11:41 #3
Kan det ikke fixes med Service Pack 2 til Office XP?
Avatar billede robotten Praktikant
19. marts 2003 - 11:47 #4
Sikkert ikke. Prøv at installere denne først, for at se om det hjælper, selv om jeg ikke tror det.
Avatar billede actinium Nybegynder
19. marts 2003 - 11:48 #5
Jeg har prøvet med SP3 (9.0.6620)  det hjælper ikke.
Så er der er nok ikke andet og gøre end en reinstall
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2003 - 11:57 #6
Dette er måske et mærkeligt forslag, men Microsoft er mærkelig, så inden du går igang med den store omgang, så prøv lige dette.

Gå ind i Tools - Autocorrect - Autotext, og fjern hakket i Show autocomplete suggestions. sig o.k.

Luk word ned.

Hvis du stadig gerne vil have funktionen, så åben Word, og sæt hakket igen, og se om det ikke har hjulpet.
Som sagt mærkeligt forslag, men hurtigt afprøvet.
Avatar billede hwa_26 Nybegynder
19. marts 2003 - 11:57 #7
Avatar billede hwa_26 Nybegynder
19. marts 2003 - 14:09 #8
Hvad gjorde du for at få det til at virke?
Avatar billede actinium Nybegynder
19. marts 2003 - 14:16 #9
Jeg prøvede SP2 + det med og slå det fra og til igen men det virkede ikke.
Der skulle en reinstall til
Tak for hjælpen