Avatar billede sbay Nybegynder
19. marts 2003 - 11:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indsæt billede vha knap

Hejsa

Jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvordan man kan lave en knap der henter en (billed)fil og viser i et felt på formen. Det skal IKKE vises som ikon, men meget gerne som det rigtige billede!
Avatar billede gartner76 Nybegynder
21. marts 2003 - 13:18 #1
Du kan bruge det her. sæt det ind i  en knap så skulle det virke. Det forudsætter at du har et richtextfelt(her hedder det picture).

@Command([EditGotoField] ; "Picture" );
@If(PicPath="";@Return("You choose a path.");@Command( [FileImport] ;"JPEG Image" ; PicPath ))
Avatar billede sbay Nybegynder
26. marts 2003 - 14:37 #2
det med pathen kan jeg ikke rigtigt få til at virke. Kan man ikke sætte det op sådan, at man får et jpg filter på en dialogboks???