Avatar billede cyberoptic Nybegynder
15. august 1999 - 22:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

document.referrer...Hvad er IE versioenen?

Jeg skal bruge enf unktion som kan fortælle mig hvolken side brugeren kommer fra...i netscape kan jeg bruge document.referrer men hvad skal jeg bruge i IE ??
Avatar billede justincase Nybegynder
15. august 1999 - 23:10 #1
Det er det samme i IE. Kan du ikke få det til at virke ? Hvordan bruger du den ?
Avatar billede cyberoptic Nybegynder
16. august 1999 - 09:02 #2
Hey....Jeg tror jeg har fået den til at virke alligevel.... :)) Men istedet for at pointene ligger løst her...så kan du jo få dem...så kom ligemed et svar
Avatar billede justincase Nybegynder
16. august 1999 - 10:14 #3
Bare sig til hvis du vil ha' dem igen, så opretter jeg en dummy til dig.
Avatar billede cyberoptic Nybegynder
16. august 1999 - 17:19 #4
værsgo...behold du dem bare :))