Avatar billede pucaj Nybegynder
12. november 2000 - 14:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

VIL DU HA\' 380 POINT ?

Er der nogen der kan hjælpe mig med den her spm. http://www.eksperten.dk/spm/32933

        PÅ FORHÅND MANGE TAK !!!
Avatar billede dna Nybegynder
12. november 2000 - 14:52 #1
Hmm! Man må vist ikke oprette det samme spørgsmål 2 gange !!!
Avatar billede steven Nybegynder
12. november 2000 - 14:56 #2
Hej pucaj,

Jeg har haft lignende problem, og det jeg gjorde var at indsætte et billede på 1 * 1 pixel der hvor hjørnet af menuen skulle være. Jeg tilpassede det vha. tabeller, så det altid passer på siden uafhænging af skærmopløsning. Derefter brugte jeg funktioner script:

function init() {

                // Create the navigation bars.
                myNavBar.create();

            img = getImage(\"placeholder\");
              myNavBar.moveTo(getImagePageLeft(img) - 10, getImagePageTop(img) - 13);
          }

function getImagePageTop(img){var y,obj;if(isMinNS4){if(img.container!=null)return img.container.pageY+img.y;else return img.y;}if(isMinIE4){y=0;obj=img;while(obj.offsetParent!=null){y+=obj.offsetTop;obj=obj.offsetParent;}y+=obj.offsetTop;return y;}return-1;}

Håber det kan bruges!!!

Mit billede name=\"placeholder\"

/Steven
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. november 2000 - 15:00 #3
dna:> nope, og men må heller ikke oprette reference spørgsmål.. (altså spørgsmål der bare henleder til et andet spørgsmål)
Avatar billede markm Nybegynder
12. november 2000 - 15:37 #4
Tdagaard, ville du ikke hjælpe med min asp ??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. november 2000 - 15:45 #5
markm:> Jo, men hvad havde det med sagen at gøre her ? Du har da min mail addr...
Avatar billede markm Nybegynder
12. november 2000 - 16:02 #6
Ja men ville bare høre om du havde fået det lavet ??
Avatar billede pucaj Nybegynder
12. november 2000 - 16:31 #7
mange tak steven !
Avatar billede xafion Nybegynder
13. november 2000 - 11:21 #8
helt ærligt..
Slap lidt af med det der. I laver da også tit reference i spørgsmål. BAN HAM BAN HAM...

Lidt medfølelse overfor fyren her?