Avatar billede nex Nybegynder
18. marts 2003 - 19:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bulletproof server, kan ikk se hva brugeren foretager sig direkte

Hejsa..

Jeg kører bulletproof Ftp server 2.21 og har gjort det et stykke tid, men nu når jeg vil se hva brugerne laver og dobbelt klikke på dem for at se "Users Info" så man kan se hva de har hentet og uploadet i denne session..

Når jeg dobbelt klikke nu sker der ingenting, og skærmbilledet har ikk gemt sig bag noget ;( Bare træls!

Nogle forslag?
Avatar billede themaster Nybegynder
18. marts 2003 - 19:20 #1
jeg har selv bulletproof ftp-server. jeg vil foreslå dig at du gemmer filen med alle brugeroplysninger, og derefter re-installere bulletproof ftp-server.
Avatar billede nex Nybegynder
18. marts 2003 - 21:03 #2
Ja det har jeg gjort førhen.. men det ka sq ikk passse at det ikke kan ordnes uden reinstall!
Avatar billede nex Nybegynder
18. marts 2003 - 21:03 #3
passe ;))

Det er derfor jeg har stillet spørgsmålet, ska sq finde ud af det ;)
Avatar billede themaster Nybegynder
18. marts 2003 - 21:44 #4
jeg tror ikke at der er andet at gører, da det er en runtime fejl i windows.
windows er jo kendt for at lave runtime-fejl. jeg kan ikke forestille mig andet.....
Avatar billede nex Nybegynder
18. marts 2003 - 21:50 #5
Ingen bedre forslag?? Plz.. bar træls..! Mega endda!
Avatar billede nex Nybegynder
19. marts 2003 - 20:07 #6
Nåhh ik.. så må man jo næsten bare leve med det ;(