Avatar billede m_dal Nybegynder
18. marts 2003 - 18:30 Der er 3 kommentarer

txt-database

Hey!

Jeg er ikke så "in" i det der med mySQL databaser, dog er jeg ved at lære det.

Men jeg havde en gang et nyheds-php-script som lagde infoermationen ¨på nyheden i et .txt dokument. Det er dog væk nu. Er der nogen derude som tilfældigvis ved hvordan jeg kan lave sådan en - så jeg kan bruge det indtil jeg får lært mySQL?

-Vil gerne lige have en forklaring på det også ;)

Mange af dem jeg kender, aner intet om det her.

// Martin Dal

(har lavet det samme sidst, men kom til at acceptere et svar som ikke svarede på spørgsmålet.)
Avatar billede ohmish Nybegynder
18. marts 2003 - 18:34 #1
txt-filer holder ik.. hvis du har flere der skriver til filen samtidig kan der gå kuk i foretagendet. dvs. du kan risikere at filen blir korrupt/tom/ulæselig.
Avatar billede m_dal Nybegynder
18. marts 2003 - 18:35 #2
Jamen, jeg skal kun selv bruge den. Og det system jeg havde før var ganske udmærket til formålet.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
18. marts 2003 - 19:17 #3
Du kan vel doenloade lidt, her måske:

www.solutions2all.dk
www.netcoders.dk
www.netstuff.dk
www.thomaslunde.dk
www.udvikleren.dk
www.kandu.dk

Eller du kan søge på exp.

MVH
Anders