Avatar billede delbanco Nybegynder
12. november 2000 - 14:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bbcauto.exe

Jeg har et probælem med et program, der skal bruge bbcauto.exe, og det ved jeg hvad det er. Jeg har søgt på min computer efter det, men det kender den ikke noget til. Er der en der ved, hvor jeg evt. kan hente den ned fra? Og hvad er det for et program?

Avatar billede xafion Nybegynder
12. november 2000 - 19:00 #1
Hvis du var så smart at beskrive hvilket program det er der skal bruge den, hvor du har det fra etc kunne det være man havde en chance for at svare
Avatar billede delbanco Nybegynder
13. november 2000 - 07:36 #2
cd-rom kommer fra Se og Hør.

Avatar billede xafion Nybegynder
13. november 2000 - 10:33 #3
Hjælp! Så meget information er skuda for meget for sådan en som meget! AAAAAH..
Du må slet ikke skrive så meget.
Kunne du ikke have nøjes med at skrive Se & Hør... eller CD-ROM fra s/h.. Eller bare CD-ROM ?

Du gør det MEGET mere besværligt når du skriver så meget info.

(SARKASTISK!)

Du har ikke skrevet nok til at man overhovedet har en mulighed for at hjælpe