Avatar billede siz23 Nybegynder
18. marts 2003 - 16:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

problemmer med "Code completion" og "hjælpe filen" i delphi 7.

mit problem ligger i, at nogle gange virker min code completion underligt. Den vil kun hoppe 2 af gangen, når man skal vælge sin metode.

når den laver det nummer, for den også den underlige tildens til at det eneste den vil vise i "hjælpe filen" er hjælpen til "code completion". (fx. hvis man trykker F1 og på et funktions navn.)

den eneste måde, jeg kan få den til at holde op, er ved at genstarte delphi.

lidt informationer som kunne have betydning.

win2000 sp3 + auto updates(dansk)
Delphi 7.0 (build 4.453)
extra pakker til delphi.
ip*works!

Håber I kan hjælpe mig.
Avatar billede martinlind Nybegynder
18. marts 2003 - 21:25 #1
Prøv at afinstallere din IP*(don't)Works og se om det ændre noget
Avatar billede siz23 Nybegynder
24. marts 2003 - 10:14 #2
er det et kendt problem med IP*works?
eller er det bare et gæt, jeg er nemlig ikke meget for, at afinstalleret ip*works, da jeg synes de virker væsenligt bedre end indys.

og jeg kan ikke bare afinstallere det og se om det virker, for mit problem opstår på tilfældige tidspunkter, og der kan godt gå et par dage imellem (men kan sagnes komme flere gange på samme dag.)
Avatar billede martinlind Nybegynder
24. marts 2003 - 11:22 #3
Bare  et gæt :)
Avatar billede siz23 Nybegynder
02. april 2003 - 16:02 #4
ohh well, ikke så meget held, denne gang.
Avatar billede siz23 Nybegynder
02. april 2003 - 16:02 #5
lukker