Avatar billede christofferhg Nybegynder
12. november 2000 - 13:20 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke se DVD på fjernsynet via computeren

PIII450, 256 MB RAM, SBLive1024, ASUS V3800 TNT2Ultra, Pioneer DVDx6.

Jeg har nu flere gange forsøgt at se DVD på mit fjernsyn via et kabel fra grafikkortet og over i SCART-indgangen på fjernsynet. Det der sker er at jeg fint kan se skærmbilledet på fjernsynet, men når jeg starter DVD-filmen fra computeren kommer der kun et gult billede på fjernsynet.

Nogen forslag??
Avatar billede lens Nybegynder
19. november 2000 - 20:32 #1
Kig på producentens site, under troubleshooting!!!?
Avatar billede nomiz Nybegynder
28. november 2000 - 20:47 #2
Hej, det er dit kabel!! Jeg har haft nøjagtig samme problem, så skiftede jeg kabel, og *ouch* så virkede den!

/vh
Simon
Avatar billede christofferhg Nybegynder
28. november 2000 - 21:58 #3
Hej Simon

Hvilket kabel snakker du om?? Jeg har 2 kabler som fulgte med mit AsusV3800. Det ene er et Super VHS og det er et composite. Dertil har jeg købt en converter hvor begge stik kan sidde i, men ingen af dem virker ordentligt. Så hvilket kabel skal jeg have fat i i stedet?

Mvh

Christoffer
Avatar billede fireflite Nybegynder
15. december 2000 - 08:59 #4
Hej Christoffer

Prøv at skrue ned for din opløsning.
Højeste opløsning til tv\'et er nemlig 800x600.
Det at du kan se desktoppen, er fint (så virker kablet da;) , men din afspiller kan sagtens være sat til at skifte op til højere opløsning, når du starter en dvdfilm.

Dette var mit problem (jeg brugte over en uge på det ;)
og nu virker det fint hos mig.

mvh
Michael
Avatar billede sutminmega Nybegynder
26. december 2000 - 15:40 #5
Stoffer, hvilket tv har du?
Dit tv burde nemlig have en composite indgang som du kan sende billedesignalet ind med.
Fireflite det burde ikke være det der er problemet, for hans kort skulle gerne selv ændre opløsningen til 800X600.

Med venlig hilsen Daniel