Avatar billede schultz18 Nybegynder
18. marts 2003 - 13:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

slettet møde indkaldelse i outlook 2003 (XP)

Er der andre der har samme problem???

når der er skal sendes svar tilbage så ender svaret i slette post.
Slettet møde indkladelse i outlook 2003 (XP)
Avatar billede amplificator Nybegynder
18. marts 2003 - 13:50 #1
2003 er ikke XP.. 2002 er XP.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2003 - 13:50 #2
Du skal fjerne hakket i Options - Preferences - E-mail Options - Advanced E-mailoptions (er en knap du trykker på) - Delete meeting request from inbox when responding
Avatar billede schultz18 Nybegynder
18. marts 2003 - 13:55 #3
takker
Avatar billede schultz18 Nybegynder
18. marts 2003 - 13:59 #4
Er der også når man sender????
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2003 - 14:03 #5
Mødeindkaldelser man sender burde lægge sig i Sent Items. Jeg tror ikke man kan indstille dette punkt, med mindre det er muligt at lave en regel (Rule) der flytter den til slettet post, og det tvivler jeg på man kan.
Avatar billede schultz18 Nybegynder
18. marts 2003 - 14:12 #6
det jeg mener er... når man har sendt en møde indkaldelse og man får svar tilbage lægger svaret sig i slettet post...
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2003 - 15:20 #7
Det er min oplevelse, at du beholder dine svar i inboxen til du selv sletter dem. Jeg kan desværre ikke teste det, da jeg ikke sidder på et net.